Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Unikt udviklingsområde på 58.000 m2 sættes til salg

Node Image Upload IMG_5025.jpg

På vegne af METRO PROPERTIES Danmark er Sadolin & Albæk blevet valgt til at formidle salget af den tidligere METRO-ejendom på Sluseholmen i København.

På vegne af METRO PROPERTIES Danmark er Sadolin & Albæk blevet valgt til at formidle salget af den tidligere METRO-ejendom på Sluseholmen i København.

Efter METRO Gruppens beslutning om at forlade det danske engrosmarked har selskabet valgt at sætte sin ejendom på Sluseholmen 3 i København til salg. Ejendommen byder på en enestående mulighed for at erhverve et meget attraktiv udviklingsområde tæt på centrum.

Ejendommen har et grundareal på lidt under 39.000 m2. I henhold til den gældende lokalplan for området kan ejendommen bebygges med ca. 58.000 m2; heraf forventes de 48.000 m2 at udgøre boliger, mens de sidste ca. 10.000 m2 er udlagt til detail- og kontorbebyggelse.

Ejendommen ligger i et moderne byområde i rivende udvikling og med en fremragende infrastruktur. Der er nem adgang til såvel København Centrum som Ørestad, Københavns Lufthavn og hele Øresundsregionen. I 2023 forventes den nye metrostation ’Slusen’ at åbne og dermed styrke de offentlige transportmuligheder yderligere.

Sluseholmen, som tidligere var et industrikvarter, har igennem de senere år udviklet sig til et attraktivt boligområde. Lokalplanen for området imødekommer det øgede behov for familieboliger til ikke mindst yngre familier, som i stigende udstrækning ønsker at bo i byen.

Ejendommen udbydes til salg i en struktureret budproces, som Sadolin & Albæk håndterer alle aspekter af.

Kontakt Sadolin & Albæk for yderligere oplysninger.

Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Truslerne om handelskrig kan ikke bare absorberes af aktiemarkederne, konstaterer Sampensions investeringsdirektør”Markederne er mere nervøse end sidste år og der har været større daglige udsving side...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen