Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Sportsbetting som levevej

Node Image Upload shutterstock_299107145-1.tmp

Der er i Danmark en stor interesse for odds og dermed også et stort marked for det, hvilket tydeliggøres, når vi konstant bliver overdænget med reklamer for diverse sportsbetting firmaer på tv. For mange af os er det en hobby at oddse, og vi gør det ofte i venners lag eller for at give en småkedelig dansk superligakamp mellem to midterhold lidt ekstra krydderi. Det er imidlertid de færreste af os, som kan prale af et plus på odds-kontoen, hvorfor man ofte sidder tilbage med den følelse af, at ”the house always wins”, som man kender fra kasinoet. Men det behøver nødvendigvis ikke at være bookmakeren, som altid vinder. Der er faktisk flere i dag, som lever af sportsbetting og dermed formår at flytte det fra gambling til en investering, når de oddser. Vi vil i det følgende forklare, hvordan man kan forbedre sine muligheder for at skabe overskud på sin odds-konto.

Følg ikke altid din mavefornemmelse
Selvom det er en smuk tanke at oddse på dit yndlingshold eller alene stole på din mavefornemmelse, så kræver det mere tid og analytisk arbejde, hvis du skal forhøje dine muligheder for gevinst. Det kan tage rigtig lang tid at finde de rigtige spil. Udvælgelsesprocessen med at finde de bedste odds kan derfor være lang og hård, men den er samtidig ekstremt vigtig for, at du kan forhøje vinderchancerne. Det er det vigtige fodarbejde, som indebærer, at du ikke blot kaster penge efter Champions League kampe eller de store NFL kampe hver gang, men at det lige så godt kan være, at du sætter dine penge på en svensk 2. divisionskamp i fodbold, VM i bueskydning eller noget helt tredje.

En vigtig del af fodarbejdet består samtidig af analytisk arbejde. Det analytiske arbejde kan bestå af at læse nyheder, kampreferater og statistikker. Inden man hovedløst smider penge på en kamp, kan det være fornuftigt at læse op på klubbens spillere, og især hvilken betydning kampen har for klubben. Det kræver derfor en masse research, disciplin og viden at oddse fornuftigt. Men over tid vil man have tilegnet sig en masse viden om diverse hold og sportsgrene, som man kan bruge fremover.

Talent for sportsbetting
Som I alle sportsgrene, handler sportsbetting selvfølgelig også om talent. Det kræver en vis portion talent at være i stand til at finde de gode odds og have en idé om, hvordan kampe kommer til at udvikle sig. Hvis du selv ønsker at teste dit talent af, så kan du starte her, hvor du kan få en bonuskode ved opstart.

Sportsbetting optager en masse tid og kræver hårdt arbejde. Det er her man må gøre op med sig selv, om man oddser for hyggens skyld, eller om man går benhårdt efter lave penge på det. Det er som sagt folk, som i dag lever af at spille og give anbefalinger til andre om, hvad de skal spille på. De er beviset på, at ”the house always wins” ikke altid behøver at være tilfældet, når det handler om sportsbetting.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen