Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Lær dit barn at dele, vinde og tabe - i ’old school’-stil

billede

I mange familier er hverdagen fyldt med ’nej’, ’læg nu den mobil’, ’skynd dig lidt’ og ’ikke lige nu’, og der kan være langt mellem de hyggelige timeouts, hvor man ser hinanden i øjnene, griner og smider ’nej-hatten’. For mange er de tider nemlig forbi, hvor vi samledes om Ludospillet og lærte at dele, vinde, tabe og træffe beslutninger. Men det behøver de ikke at være, mener virksomheden Plusbog – som har arbejdet målrettet på at gøre bøger tilgængelige for så mange som muligt gennem store rabatter – og nu udvider konceptet til også at omfatte brætspil.

Det betyder, at man fremover kan få alt fra klassikerne som ”Ludo” og ”Stratego” til de nye spil som ”Skæg med bogstaver” og ”EGO” med 40-50% rabat.  Plusbog vil hermed give mange flere børn og voksne mulighed for at opdage glæderne ved det positive samvær og læringen omkring brætspil.

Andreas Dirksen, direktør for Plusbog.dk siger om det nye tiltag: ”At spille brætspil udvikler essentielle færdigheder for livet, lige som læsning også gør. Udover at give familien nogle fantastiske hyggestunder, så udvikler brætspil dine sociale færdigheder, som du ikke får i mobilens eller tablettens blå skær. At se hinanden i øjnene og lære, hvordan man skal håndtere at blive slået hjem og vente på sin tur, er essentielt for børns udvikling.”

”For Plusbog handler det om at give endnu flere et incitament for udviklende, hyggeligt samvær blandt venner og i familien. Og her spiller prisen en afgørende rolle for mange mennesker. Derfor tilbyder vi spillene til en pris, hvor langt de fleste kan være med.”

I fordelsklubben Plusbog.dk tilbydes blandt andet bøger og hobbyredskaber, som skaber muligheder for samvær, hygge og læring. Og med Plusbogs lancering af brætspil med markante rabatter får endnu flere nu chancen for at opdage og genopdage klassikerne og de nye spil til børn og voksne – lad læring og sjov begynde!

Om Plusbog.dk og samarbejdet med SOS Børnebyerne
Alle har ret til at læse – det er holdningen i Plusbog.dk. Derfor har virksomheden gjort det til sin mission at gøre bøger tilgængelige for så mange mennesker som muligt ved at sælge alle sine bøger til meget fordelagtige priser til de mange medlemmer. Plusbog.dk vil gerne bruge sin succes til at tage et socialt ansvar og har derfor indledt et samarbejde med SOS Børnebyerne, hvor en procentdel af medlemsindtægterne går til SOS Børnebyernes arbejde i Cambodja. Beløbet skal sikre skolebøger til de over 1170 børn på SOS Børnebyernes tre skoler i Cambodja. Hvert skolebarn har brug for gennemsnitligt otte bøger om året. I løbet af i år vil Plusbog.dk donere 8.777 skolebøger til SOS-skolerne i Cambodja til en samlet værdi af cirka 120.000 kroner.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen