Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Ilva indgår samarbejde med reklamebureauet envision

Node Image Upload ILVAs satser på nye butiksoplevelser.jpg

Ilva indgår samarbejde med envision om nyt kommunikationskoncept      Et dynamisk møbel- og boligindretningsmarked med nye forbrugervaner kræver ny ...

Ilva indgår samarbejde
med envision om nyt kommunikationskoncept   
 

Et dynamisk møbel- og
boligindretningsmarked med nye forbrugervaner kræver ny kommunikationsstrategi fra
et af landets førende møbelhuse, Ilva. Efter en succesrig satsning på nye
kollektioner og inspirerende butiksoplevelser vil Ilva i 2014 invitere kunderne
ind i et nyt kommunikationskoncept baseret på et øget samspil mellem medieplatforme.
 

»Vi har i det
forgangne år kørt en omfattende og meget vellykket satsning på at skabe nye vinkler
på vores kollektioner og butiksindretning - bl.a. inspireret af retrobølgen og nye
nordiske stilarter,« fortæller Mie Krog, kædedirektør hos Ilva.

»Vi vil i 2014 bygge
videre på denne succes. Det indebærer blandt andet, at vi pakker lanceringen af
vores nye, spændende forårskollektion ind i en ny kommunikation, der i højere
grad når kunderne på de platforme, hvor de færdes. Og her ved vi, at de
digitale medier fylder stadig mere hos forbrugerne, og at mange i stigende grad
søger inspiration til deres boligindretning på nettet.«

»Vi har ikke samarbejdet med eksterne bureauer
i de seneste to år, men den aktuelle kommunikationsopgave krævede åbenlyst bistand og rådgivning
fra eksperter. Efter en sondering blandt aktørerne i reklamebranchen valgte vi at
indlede et samarbejde med envision. De var de skarpeste til at afkode
tendenserne i vores marked, de ramte os stilmæssigt i deres oplæg - og de
udviser en stærk forståelse for den vigtige balance mellem en kommerciel platform
og branding.«

Mona Juul, adm.
direktør hos envision, glæder sig meget over samarbejdet: »Ilva er en super-
dynamisk virksomhed, som i den grad forstår vigtigheden af at tilpasse sig
ændringerne i markedet og i kundernes medievaner. Og som samarbejdspartner er
det fantastisk at få lov til at spille ind med viden og løsninger, som kan være
med til at løfte et så stærkt forretningskoncept ud på nye platforme. Vi har fået
lov til at udnytte hele vores pallette af kompetencer - strategisk rådgivning, kreativitet,
forbrugerindsigt og forretningsforståelse. Og vi glæder os til at se Ilvas nye
univers springe ud i fuldt flor til foråret.«

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen