Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

LELO – nu verdens mest søgte sexlegetøj

Ifølge vel-dokumenterede søgninger på Internettet er svenske LELO nu det mest søgte sexlegetøjsbrand på verdensplan.

Ifølge vel-dokumenterede søgninger på Internettet er svenske LELO nu det mest søgte sexlegetøjsbrand på verdensplan.

Hvorfor danske Lovejoy.dk, en af landets største og mest anerkendte webshops og udbydere af homeparties med sexlegetøj, kun er ekstra glade for at kunne tilbyde de danske forbrugere et bredt udvalg af LELO’s populære og eftertragtede legetøjs-produkter.

”Danmark producerer så at sige næsten intet sexlegetøj selv, og det er selvfølgelig lidt ærgerligt, da markedet igennem de sidste 5 – 10 år har vokset sig kæmpe stort, og intet tyder på, at udviklingen vil vende. Tværtimod!

Men når vi indtil videre ikke selv evner kunsten, så er vi kun godt ekstra glade for, at vores svenske naboer i den helt store stil evner at kreere alle typer af sexlegetøj, der tages godt imod verden over, forklarer ægteparret bag Lovejoy.dk, Stine og Lennart Øster, der kun har positivt at sige om den store, svenske spiller på sexlegetøjs-markedet, LELO.

Kvalitet fra inderst til yderst

”LELO’s meget store succes, også her i Danmark, handler langt hen ad vejen om høj kvalitet fra inderst til yderst. At LELO på et meget tidligt stadie arbejdede yderst målrettet på at designe produkter til den kun voksende skare af kunder, der ikke ønsker at gå på kompromis med hverken design eller kvalitet – også selv om der har været nok så meget finanskrise.

Denne strategi og målsætning har uden tvivl gjort sit til, at det svenske brand i dag er et af de mest kendte og efterspurgte – og altså nu også det mest søgte på nettet, fortsætter ægteparret Øster, der via Lovejoy.dk kun sælger flere og flere LELO-produkter. 
 
Og nu, hvor vi danskere atter ser noget lysere på den økonomiske fremtid, er der ingen tvivl om, at også LELO kun går en endnu lysere fremtid i møde.
Allerede i dag peger salgs-pilen i retning af kvalitet og lækkert design fremfor mindre fantastiske produkter, man hverken ved hvor eller hvordan er produceret – eller hvad de reelt indeholder.  

LELO Design Award 2013

For fremadrettet at komme på markedet med endnu bedre og mere innovative produkter end man gør i dag, udskrev LELO for kort tid siden konkurrencen LELO Design Awards 2013.
En åben konkurrence, hvor den svenske sexlegetøjs-fabrikant er i markedet for kreative og gerne unge designere til at designe fremtidens sexlegetøj.

En international design-konkurrence, hvor der også er dansk deltagelse, og hvor det handler om at komme med bud på interaktive og multisensoriske produkter, der inkluderer alle kundernes fem sanser og skubber grænserne for, hvordan nydelse bliver oplevet og delt.

”Hos Lovejoy.dk er vi selvfølgelig meget spændt, hvad LELO kommer med af nyt og spændende i løbet af de næste år – og slet ingen tvivl om, at den danske forbruger, om man er kvinde, mand eller par, venter i lige så stor spænding”, slutter ægteparret Stine og Lennart Øster, der er ret overbevidste om, at salget af LELO-produkter fra egen forretning kun kommer til at stige markant. Vi danskere er nemlig vilde med svensk, når det kommer til sexlegetøj. 

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen