Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Kvinder er til normallængde – krydret med vibrationer

Node Image Upload iStock_000016441313small.jpg

2/3 dele af danske kvinder og par køber i dag vibratorer frem for den mere gammeldags dildo. Når det kommer til længden af kvindens foretrukne lege-produkter, så svarer det til gennemsnitslængden ...

2/3 dele af danske kvinder og par køber i dag vibratorer frem for den mere gammeldags dildo. Når det kommer til længden af kvindens foretrukne lege-produkter, så svarer det til gennemsnitslængden af mandens penis. 

Sexlegetøj er med årene blevet allemandseje, og udviklingen peger entydigt i retning af, at kommende generationer ikke vil have de samme forbehold over for brugen af sexlegetøj, om man er single eller i parforhold, som tidligere generationer har haft.

En anden tydelig udvikling inden for salg af sexlegetøj er også, at vi danskere i højere og højere grad går efter produkter med vibrationer frem for de uden.

”Rigtig mange kunder køber i dag vibratorer frem for dildoer. 
Vi sælger fortsat en masse dildoer, i alle typer af farver og størrelser, men det er altså primært sexlegetøjs-produkter med vibrationer, og gerne med mange typer af vibrationer, danskerne i dag er i markedet for.”

Lovejoy.dk, en af landets førende webshops med sexlegetøj og homeparties med samme, sælger i gennemsnit to vibratorer hver gang, shoppen sælger en dildo – og når det kommer til størrelsen, der helt klart også tæller, når det kommer til sexlegetøj, så er gennemsnitslængden på såvel vibratorer som dildoer lige omkring 16 centimeter.
Altså nogenlunde gennemsnitslængden af mandens penis.

Ikke for stor, ikke for lille 

”Regner man gennemsnitslængden ud på de vibratorer, vi har solgt her i 2013, så er den 15,8 centimeter, mens gennemsnitslængden på solgte dildoer er 16,2 centimeter.
Så selv om vi via fx medierne og voksenfilm indimellem godt kan få indtrykket af, at dildoer og vibratorer bare ikke kan blive store nok, så er virkeligheden altså en anden og mere nede på jorden” forklarer Stine Øster, der sammen med ægtemanden Lennart ejer og driver Lovejoy.dk.

”Der eksisterer rigtig mange både vibratorer og dildoer, der er langt over gennemsnittet af længden og tykkelsen på det mandlige lem, men helt ind til benet er det altså størrelse ganske almindelig, hvis man kan kalde det sådan, der sælger klart bedst – og det giver da stof til eftertanke, synes vi.

Med hensyn til produktets farve, der i høj grad også tæller med i regnskabet, når der skal bestilles sexlegetøj over nettet, så er specielt lilla (50 shades of purple) pt. det store hit.
Ellers er det langt hen ad vejen sorte og hvide produkter, der sælger bedst”, fortsætter ægteparret Stine og Lennart Øster, der oplever samme tendens i forbindelse med homeparties med sexlegetøj, der afholdes under private forhold. 

”I forbindelse med homeparties, hvor man som potentiel køber har mulighed for at røre og ”lege” med produkterne og måle dem op imod hinanden, her er det også helt generelt størrelse medium, altså mellemstørrelserne, der i sidste instans ender hjemme hos kunderne.

Så om man læser sig til længden og tykkelsen af vibratorerne og dildoerne via vores salgsside på nettet eller man har en af vores sælgere hjemme, der har produkterne med, så er det nogenlunde de samme størrelser, der bliver valgt”, slutter Stine og Lennart Øster fra Lovejoy.dk.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen