Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Julen er blevet kvindens sexlegetøjsfest

Node Image Upload stockxpertcom_id6384181_size-cut.jpg

Fra cirka midten af november og helt frem til de sidste dage inden jul, afholdes der langt flere homeparties med sexlegetøj end resten af året rundt – og juletraditionen tro er det i langt de ...

Fra cirka midten af november og helt frem til de sidste dage inden jul, afholdes der langt flere homeparties med sexlegetøj end resten af året rundt – og juletraditionen tro er det i langt de fleste tilfælde kvindens lod at vælge de produkter, man fremadrettet skal hygge med derhjemme.

”Det er blevet en fast tradition for en lang række selskaber af kvinder, at man julehygger i forbindelse med at få afholdt et homeparty med sexlegetøj.

At tøseklubben krydrer årets julefrokost/julekomsammen med at få en konsulent ud, der fortæller og vejleder om tidens mest populære og eftertragtede produkter” forklarer Stine Øster, medindehaver og produktansvarlig hos Lovejoy.dk, landets førende udbyder af homeparties med sexlegetøj, også kendt som dildoparties.

”I gamle dage, inden Internettet satte sig på en væsentlig del af handlen med sexlegetøj, der var det som regel manden alene eller kæresteparret, der handlede sexlegetøj sammen.

I dag, hvor en kun større og større andel af indkøbene af sexlegetøj foregår online, der er kvinderne i den helt store stil kommet på banen.

Lige som danske kvinder i høj grad også er de, der vælger at gå til homeparties med demonstration og salg af sexlegetøj – og den tendens ser ud til kun at blive mere og mere udpræget, fortsætter Stine Øster, der har homeparty-konsulenter kørende over hele landet.

Og som altid i de sidste uger op til jul, så er der også i år ekstra run på for både Lovejoy.dk’s webshop med sexlegetøj og forretningens store homeparty-del.

I dag samler man på sexlegetøj

”Over de sidste 5 – 10 år, er der sket en eksplosiv stigning i nyudviklingen og produktionen af nye typer af sexlegetøj til både ham, hende og parret – og flere og flere udbydere kommer hele tiden til.

Samtidig er det så småt blevet sådan, at specielt kvinder og par er begyndt at gå efter helt specifikke brands, de så samler på – og hver gang, yndlingsproducenten kommer på gaden med et nyt produkt, så vil man hurtigst muligt have fingre i det.

En tendens, vi selvfølgelig også oplever på homeparty-fronten”, forklarer Stine Øster, der kan fortælle, at den svenske producent LELO, der udvikler produkter i eksklusivt design og superlækker kvalitet, er et af de brands, danskerne for alvor har taget til sig – og samler på!

”Når en flok kvinder, om det er op til jul eller ej, deltager i et homeparty med sexlegetøj, så er der både mulighed for at hygge og snakke og udveksle ideer og tips med hinanden, mens produkterne af konsulenten bliver præsenteret – og det hele sluttes så af med, at man bestiller det eller de produkter, man rigtig gerne vil have hjem i samlingen.

Og ja, måske konsulterer man sig lige med manden derhjemme først, hvis det da ikke skal være en (jule)overraskelse”, slutter produktansvarlig hos Lovejoy.dk, Stine Øster, der jule-vanen tro indtil videre har haft en ekstra heftig december måned på jobbet – og det er så langt fra slut endnu.

Danskerne køber nemlig også sexlegetøj til hinanden i julegave.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen