Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Julefrokosten 2013 krydres med homeparty og sexlegetøj

Node Image Upload stockxpertcom_id21185_size1.jpg

November og et langt stykke ind i december, år efter år, er en ekstra travl tid for landets førende udbyder af de såkaldte dildoparties med sexlegetøj, lovejoy.dk.

November og et langt stykke ind i december, år efter år, er en ekstra travl tid for landets førende udbyder af de såkaldte dildoparties med sexlegetøj, lovejoy.dk.

Og jule-vanen tro er det primært selskaber bestående næsten udelukkende af kvinder, der her op til jul får besøg af en af Lovejoy.dk’s kørende konsulenter, der dækker alle tænkelige afkroge af landet.

"Flere og flere danskere, siger vores statistikker her fra 2013, vælger at kombinere det hyggelige og afslappende med det mere praktiske ved at få besøg af en kørende konsulent, der på en informerende og underholdende facon fortæller om de seneste nye produkter inden for sexlegetøj til ham, hende og parret.

Og her op til jul, hvor konsulenterne vanen tro har ekstra travlt, foregår det meget ofte på den måde, at homepartiet er første punkt på julefrokost-programmet, inden selskabet eventuelt fortsætter videre i byen", forklarer Stine Øster, produktansvarlig og medindehaver af Lovejoy.dk.

Der udover en mærkbar stigning i antallet af homeparties i ugerne op til jul, også har tilkæmpet sig en pæn plads i rækken af leverandører af gaver, der havner under danskernes juletræer.

"Et stigende antal danskere, der på ingen måde har samme berøringsangst over for sexlegetøj som for bare få år siden, foretrækker i dag at få besøg af en konsulent, der kan fremvise og fortælle om de sexlegetøjs-produkter, der nu engang er størst efterspørgsel på.

Og at det foregår under julehyggelige omstændigheder og i hjemmelige omgivelser, sammen med gode veninder fra tøseklubben, er kun med til at øge stemningen yderligere – og giver samtidig gæsterne mulighed for at få gode ideer til årets julegave til manden derhjemme – og sig selv, smiler" Stine Øster, hvis konsulenter alle er kvinder.

Sexlegetøj er blevet kvindens bord

"Markedet for sexlegetøj til kvinder er stadig klart størst, men vi sælger også kun flere og flere produkter til par og mænd. Men når det lige nøjagtig kommer til homeparties med sexlegetøj, så er det 100 procent kvindens bord.

Kun meget få mænd vælger at deltage i et homeparty med sexlegetøj – og sker det endelig, sker det som regel i selskab med hustruen.

Omvendt, er vores erfaring, har danske mænd generelt ingen problemet med at købe alle typer af sexlegetøj via nettet", fortsætter Stine Øster fra Lovejoy.dk, der har i omegnen af 40 kørende konsulenter fordelt over hele landet – og som nu altså for alvor går en rigtig travl tid i møde.

"En anden tendens i branchen er også, at den danske kunde, om vedkommende køber via nettet eller et homeparty, er meget mere kvalitetsbevist end tidligere – og ingen tvivl om, at specielt ikke så få kvinder over for ægtemanden med tydelighed har gjort klart, at et stykke designer-legetøj under juletræet eller som kærligheds-gave julemorgen vil gøre endda meget stor lykke", slutter Lovejoy.dk’s Stine Øster, der som rosinen i enden af julepølsen desuden kan fortælle, at erotiske adventsgave-kalendere i høj grad også har vundet indpas i de danske hjem.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen