Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Homeparties med erotiske gadgets er et polterabendhit

Node Image Upload Lovejoybilleder fra d 15.7.2011 013.JPG

Til store morskab og ditto fornøjelse for såvel den kommende brud som veninderne, der i hemmelighed har arrangeret.

Hvor den kommende brudgom af kammeraterne i ni ud af 10 tilfælde bliver hevet med til paintball og slutter sin polterabend af med striptease og en våd bytur i nattelivet, så inkluderer kun flere og flere polterabender for danske kvinder et homeparty med erotiske gadgets.

Til store morskab og ditto fornøjelse for såvel den kommende brud som veninderne, der i hemmelighed har arrangeret.

"Dildoparty, som vi i det daglige kalder de homeparties med erotiske gadgets, vores sælgere rundt om i landet afholder for alle typer af selskaber, bestilles i kun større og større omfang i forbindelse med polterabender.

Det er dog aldrig gommen, men konsekvent altid den kommende brud, der kommer med til et dildoparty – og til stor morskab for alle involverede parter", fortæller ægteparret Stine og Lennart Øster, der sammen ejer og driver Lovejoy.dk, landets største udbyder af homeparties med alle typer af erotiske gadgets.

Erotiske gadgets er kvindens domæne

"I de snart mange år, vi har været i branchen som udbydere, har det altid været kvindens domæne at gå til dildoparty med veninderne, mens mændene pænt bliver hjemme for at passe børn – og når der efterfølgende skal bestilles produkter, så får manden derhjemme måske et hurtigt opkald. For lige at tjekke op på, at det nu er ok at købe det ene eller andet.

Og alt tyder på, herunder de kun flere og flere parties, der afholdes i forbindelse med polterabender, at dette – lidt desværre, synes vi – ikke vil ændre sig lige med det samme," fortsætter Stine Øster, der har den overordnede kontakt til Lovejoy’s mange sælgere.

Hvoraf kun en enkelt sælger er mand, mens alle andre er kvinder – og sådan er det altså hele branchen rundt. Og Lovejoy’s enlige mandlige sælger af erotiske gadgets afholder da næsten også kun parties, hvor udelukkende kvinder deltager.

"Vi så da rigtig gerne, at mænd under den ene eller anden facon ville vælge deltage i vores homeparties. Det lægger vi da ikke skjul på.

ikke mindst af den indlysende årsag, at netop kun flere og flere af de produkter, vi fører, helt specifikt netop henvender sig til mænd.

Og homeparties er og bliver altså den mest optimale måde at præsentere og fortælle om de snart rigtig mange erotiske produkter, man nu engang kan erhverve sig her anno 2013.

Desuden foregår det endda på en facon, der er både underholdende og uforpligtende.

Lige som deltagerne selvfølgelig har en helt unik mulighed for at stille alle de spørgsmål om produkterne, der helt naturligt nu engang trænger sig på", slutter Lovejoy’s Stine Øster, der ikke har det endegyldige svar på, hvordan man får mændene til at følge i kvindernes fodspor.

Et skridt på vejen kunne dog være, at flere kvinder tog initiativ til at hanke op i ægtemanden.

Få ham overbevist om, at det i høj grad vil være til glæde og fornøjelse for både ham og hende, hvis de var sammen om at vælge nyt krydderi til ægtesengen.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen