Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Fem overraskende kalendertilbud

Node Image Upload Stine-Oester-web-small-bb.jpg

En ny voksen-dille, der byder på sexlegetøj for alle pengene, hitter her i jule-gearede Danmark. Det er i høj grad blevet in, at han op til jul forærer hende en adventskalender med sexlegetøj. ...

En ny voksen-dille, der byder på sexlegetøj for alle pengene, hitter her i jule-gearede Danmark. Det er i høj grad blevet in, at han op til jul forærer hende en adventskalender med sexlegetøj. Lige som hun som regel også forærer ham en af slagsen.

Alternativt investerer parret i fællesskab i en fire-pakke-kalender til fælles glæde og fornøjelse frem til jul.

Virksomheden, der for snart fem år siden lancerede den nye jule-dille for voksne, webshoppen med sexlegetøj, Lovejoy.dk, er helt naturligt glædeligt overrasket over, at deres ”frække kalendere” for alvor er slået igennem i Danmark.

Men samtidig gør det også julen ekstra travl for ægteparret bag.

Hovedkræften bag de populære adventskalendere fra www.lovejoy.dk, Stine Øster, der er webshoppens produktansvarlige, modtager de første forespørgsler på årets adventskalendere allerede i august-september måned – og nu, hvor vi med hastige skridt nærmer os 1. søndag i advent, så pakkes der for alvor legetøjs-kalendere i det sydsjællandske.

”I år har vi fem typer af advents-kalendere at byde danskerne på, og noget af det, der sættes størst pris på er, at alle kalenderne er unikke og pakket i hånden – og at der ikke mindst er ide og omtanke bag valget af produkter.

Og så trækker det ret meget op, at man som kalender-kunde sparer i omegnen af 15 – 30 procent i forhold til, hvis man skulle købe produkterne stykvis”, forklarer Stine Øster, som slet ikke kan lade være med at smile bredt over jule-succesen.

Til gengæld skærer hun tænder i forhold til alle de mange gavepakker, hun i løbet af november og december personligt skal pakke ind. Og går det, som det plejer, så indløber de sidste ordre på adventskalendere først lige inden jul. For kalendergaverne er jo helt i top, og ikke mindst er der mange penge og spare.

Kvalitetsbevidste danskere

”Hvis man ønsker det, kan man selv være med til at sammensætte fire-pakke-kalenderen til sin elskede. Det er jo også ærgerligt at finde ud af, at hun i forvejen havde søndagens gave.

Vigtigst af alt er dog, om man investerer i den billigste udgave til 599,00 kroner, eller man går hele vejen ved at købe Den ekstravagante til 2495,00 kroner, at produkterne er af en vis kvalitet, samt at der går en rød tråd igennem alle fire pakker.

Det går den danske forbruger af sexlegetøj anno 2013 nemlig ikke så lidt op i”, fortsætter Stine Øster, som ikke er bange for at indrømme, at det ikke altid er helt nemt at sammensætte den helt perfekte pakkeløsning. Men puslespillet ender dog altid med at gå op.

”Der vil selvfølgelig altid være de, der river papir og bånd af alle fire pakker lige så snart, de kommer ind af døren. Langt de fleste tilbagemeldinger går heldigvis dog på, at man pænt venter til søndag – og at man selvfølgelig åbner pakkerne den rette rækkefølge, slutter Stine Øster, der er overbevist om, at julen for rigtig mange voksne i år bliver ekstra glædelig og varer et godt stykke længere end til påske.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen