Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

EzquiZ – und din krop det bedste

En serie yderst eksklusive, unikke og danskproducerede intimsæber, toycleaners, massageolier og glidecremer til intimbrug er netop blevet lanceret i Danmark under produktnavnet EzquiZ.

En serie yderst eksklusive, unikke og danskproducerede intimsæber, toycleaners, massageolier og glidecremer til intimbrug er netop blevet lanceret i Danmark under produktnavnet EzquiZ.

Bag det 100 procent danske og grønne tiltag står ægteparret Stine og Lennart Øster fra Sydsjælland, der igennem en årrække har ejet og drevet en af landets største webshops med erotiske gadgets, Lovejoy.dk. Selvsamme virksomhed, der står bag sikerheds-tiltaget og certifikatmærkningen Sikkert Sexlegetøj, hvis hovedformål er at sikre de danske forbrugere af erotiske gadgets, at produkterne er 100 fri for skadelige ftaleter.

”EzquiZ-serien er tænkt, udviklet og lanceret på baggrund af, at junglen af cremer og olier til brug i forbindelse med erotiske udfoldelser kun bliver mere og uigennemsigtig og besværlig at navigere rundt i. Flere og flere produkter kommer hvert måned på markedet, men kvaliteten er mildest talt svigende.

Nøjagtig som med det kun stigende udbud af erotiske gadgets, der også kan være lidt af en opgave at finde rundt i, hvis man ikke ligefrem er specialist”, forklarer ægteparret Øster, hvis EzquiZ serie af eksklusive og lækre cremer og olier er fremstillet udelukkende af biologiske ingredienser – og naturligvis er 100 procent fri for skadelige stoffer.

Sikkerhed fremfor alt

”Kun flere og flere danskere vælger at benytte olier og glidecremer i forbindelse med forspil og under selve sexakten, lige som brugen af diverse typer af sexlegetøj ofte også kræver brugen af glidemiddel. Derfor er det naturligvis mindst lige så vigtigt, at den olie og glidecreme, man nu engang bruger penge på og benytter, er lige så fri for skadelige stoffer som det sexlegetøj, man erhverver sig. Ved at vi nu selv har taget hånd i hanke med at producere en egen serie, der spænder over alle de produkter til intimt brug, man som forbruger umiddelbart har behov for, har vi nu mulighed for at tilbyde og anbefale den danske forbruger en række lækre og sikre produkter, vi på alle leder og kanter 100 procent kan stå inde for” fortsætter ægteparret Øster, hvis produktserie naturligvis overholder alle danske lovgivninger på området.

Lige som alle EzquiZ-produkter udelukkende indeholder ingredienser, der er på positivlister for kosmetiske produkter. Noget man kun oplever, når cremerne og olierne er produceret og godkendt i Danmark

”Den danske forbruger, heldigvis da, er blevet meget mere miljø- og kvalitetsbevidst end tidligere. Så da vi valgte at tage springet ud i at få produceret egne cremer, sæber og olier, var det endda meget vigtigt for os, at designet af emballagen i kvalitet svarede til indholdet. Så Ezquiz’ emballage er simpelthen designet ud fra devisen, at man skal kunne have sine intim- massageolie og glidecreme stående frit fremme – ved siden af alle sine andre typer af hudplejemidler, parfumer mv.

Altså at det udvendige matcher det indvendige, at det brugervenlige, lækre og eksklusive, fra inderst til yderst, er et gennemgående træk ved hele serien, slutter ægteparret Stine og Lennart Øster, der sælger deres EzquiZ serie via Lovejoy.dk.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen