Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Danskerne smører gerne dansk

Node Image Upload IMG_00006855.jpg

ExquiZ er det lettere fremmeartede produktnavn på en pæredansk serie af cremer, olier, sæber og toycleaners til intimt brug, der er fremstillet af 100 procent biologiske og økologiske ...

ExquiZ er det lettere fremmeartede produktnavn på en pæredansk serie af cremer, olier, sæber og toycleaners til intimt brug, der er fremstillet af 100 procent biologiske og økologiske ingredienser. 
ExquiZ, der netop er blevet kåret til bedst i test på Ekstra Bladet, sætter en tyk streg under, at danskerne mere end gerne smører dansk – og grønt. 

Næste grønne skridt nu taget

Lovejoy.dk, en af Danmarks førende webshops med salg af sexlegetøj og afholdelse af homeparties med samme, søsatte tidligere på året – med stor succes og efterfølgende positiv medieomtale – kampagnen Sikkert Sexlegetøj, der fremadrettet skal sikre den danske forbruger af sexlegetøj produkter, der er fri for ftalater.

ExquiX-serien, sydsjællandske Lovejoy.dk ligeledes er ophavsmænd til, er næste store skridt i retning af at sikre den danske kunde produkter til intimt brug, der er 100 procent sikre i brug.

”Man kører, som man smører, hedder det sig – og sådan i høj grad også med seksuel aktivitet og brug af sexlegetøj. Men fortsat vælger en del at springe over, hvor gærdet er lavest.
Altså fravælger et glidemiddel, hvor et sådant kunne have gjort oplevelsen så mange gange bedre.

Eller vælger at købe intim-olien og/eller glidecremen mere eller mindre i blinde, hvorpå sexoplevelsen på den baggrund desværre meget nemt kan blive mindre fantastisk”, forklarer ægteparret Stine og Lennart Øster, der ejer og driver Lovejoy.dk.

Hvis vandbaserede ExquiZ glidecreme netop er blevet kåret til bedst i test af landets førende testere af sexlegetøj, glidecremer mv.  

Danmarks bedste glidecreme

ExquiZ-serien er meget kort fortalt, udviklet og lanceret på baggrund af, at junglen af cremer og olier til brug i forbindelse med erotiske udfoldelser kun er blevet mere og uigennemsigtig og besværlig for forbrugerne at navigere rundt i.

Flere og flere produkter kommer hvert måned på markedet, men kvaliteten er mildest talt svingende. Nøjagtig som med det kun stigende udbud af sexlegetøjsprodukter, der også kan være lidt af en opgave at finde rundt i, hvis man ikke ligefrem er specialist.

”Ved at vi nu selv har taget hånd i hanke med at lancere en egen serie, der spænder over alle de produkter til intimt brug, man som forbruger umiddelbart har behov for, kan vi nu anbefale og tilbyde den danske forbruger en række lækre og sikre luksusprodukter, vi på alle leder og kanter 100 procent selv kan stå inde for” slutter ægteparret Øster, hvis produktserie naturligvis overholder alle danske lovgivninger på området.

Emmer af eksklusivitet
 
”Et stort plus for mig er, at glidecremen er 100 procent økologisk og helt lugtfri, og så smager den (heldigvis) heller ikke af noget.” udtalte landets førende tester af sexlegetøj, Joan B., da hun testede og kårede ExquiZ vandbaserede glidecreme – og fortsatte så:

”Sådan en flaske passer helt fint ind på hylden i badeværelset sammen med ens andre cremer, parfumer mv. Sidst men ikke mindst, så doserer man Exquiz med en lille håndpumpe, der dæleme burde være et must på alle typer af glidecremer, da man næsten altid kommer til at hælde for meget på - eller for lidt.”

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen