Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Dansende nyhed – Hula Beads fra Lovejoy.dk

Node Image Upload E24395.jpg

Årets helt store nyhed indenfor nyudvikling af sexlegetøj, er et sæt ”dansende” (Hula) kugler fra den svenske producent LELO. Et banebrydende legetøjs-produkt, der kan bidrage til at fyre ekstra ...

Årets helt store nyhed indenfor nyudvikling af sexlegetøj, er et sæt ”dansende” (Hula) kugler fra den svenske producent LELO. Et banebrydende legetøjs-produkt, der kan bidrage til at fyre ekstra op under sexlivet hos kvinden – LELO Hula Beads helt specifikt er henvendt til – og hendes partner.

”Hula Beads, der består af to roterende og vibrerende kugler samlet i et super lækkert silikone-produkt, giver helt nye muligheder for at lege, både solo og som par” forklarer Stine Øster, produktansvarlig og medindehaver af landets førende webshop med sexlegetøj, lovejoy.dk.

Produktets to vibrerende og roterende kugler kan blandt andet benyttes til at stimulere G-punktet indvendig i vagina – og til forskel fra andre sexlegetøjs-produkter, der stimulerer G-punktet, så kan Hula Beads benyttes både ude og hjemme - uden andre end en selv og partneren selvfølgelig er klar over, hvad man har gang i.

”Noget af det mest populære sexlegetøj til par, der i dag findes på markedet, er fjernbetjente vibrator-æg, man helt diskret kan lege med i det offentlige rum.

Og nu er Hula Beads så kommet til, der med stor fornøjelse kan benyttes på samme måde, og som oven i købet stimulerer G-punktet på en helt speciel og meget pirrende måde.

Der uden tvivl kun vil øge produktets popularitet yderligere”, spår Stine Øster, der er overbevist om, at en del danske kvinder vil få netop dette produkt i julegave af kæresten.

Måske ikke ligefrem under familie-juletræet, men så når gæsterne er taget hjem igen.

Partneren har en vigtig finger med i spillet

Fjernbetjent parlegetøj, nok ikke så underligt, har altid været ekstra populært, for her har den givende part nemlig også en stor finger med i spillet.

Ved fx at være den, der helt suverænt bestemmer, hvornår og i hvor intens grad, partneren nu engang skal stimuleres – og denne mulighed findes altså også med Hula Beads.

”Produktet er med såkaldt SenseMotion fjernbetjening der gør, at den, der har SenseMotion fjernbetjeningen i hånden, udelukkende via sine bevægelser med hånden kan styre og kontrollere Hula Beads.

Så ikke noget med at trykke på knapper for at aktivere og intensive vibrationerne” fortsætter Stine Øster, der regner med og satser på, at de første måneder af 2014 vil være der, hvor Hula Beads for alvor slår igennem her i Danmark.

Der er dog også de, både mænd, kvinder og par, der med årene er blevet så hooked på LELO’s populære sexlegetøjs-produkter, at de bare må købe, når noget nyt kommer på markedet – og ikke så underligt, indskyder Stine Øster.

LELO er nemlig generelt toppen af poppen indenfor effektivt sexlegetøj udført i enkelt men smukt design.

”Om man investerer i Hula Beads eller ej, så er tendensen helt generelt, at vi danskere i kun højere og højere grad vælger at forære vores partner designer- og luksus-sexlegetøj i fødselsdags- og julegave – og denne tendens bliver kun endnu mere udpræget i årene fremover, er vores bedste bud” slutter Stine Øster fra webshoppen med sexlegetøj og udbyder af homeparties med ditto, Lovejoy.dk.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen