Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Den stærke ”lillebror” på markedet salg til Kantiner og storkøkkener!!

Som leverandør i alt der vedrører kantiner og storkøkkener, har Jyske Storkøkken sat sig på en bred skare af kunder fra hele landet.

Som den stærke ”lillebror” i sin klasse på markedet, ønsker virksomheden ejer Peter Korsholm at øge sin virksomhedes kræfter, ved at lave nye tiltag og ansætter derfor en ny direktør. Gennem mange år har han selv siddet som den øverste direktør. Men i dag, ser han det som større mulighed for virksomheden, at der bliver ansat en direktør.

- Jyske Storkøkken er i vækst, og i denne vækst vil jeg godt sikre mig, at vi holder en sund opadgående kurve på. Derfor vælger jeg at ansætte en direktør. For jeg ser det vil tjene firmaets interesse, at styrke og videreføre virksomhedens visioner. Desuden ansætter jeg en direktør for at vi kan holde et stærkt fokus, og pleje af vores i forvejen faste gode kundekreds, siger Peter Korsholm. Den nye direktør for Jyske Storkøkken er Michael Buchreitz.

Michael Buchreitz har solide 25 år med sig fra bygge branchen. Med Salg, projektstyring, forretningsudvikling og ledelse.  Hvorfor så vælge en direktør der ikke har nogen erfaring inde for storkøkkener? Netop det ikke at være farvet af branchen, give nogle helt nye vinkler og perspektiver i hvordan man kan styre mod sine visioner, mener både Peter Korsholm og Michael Buchreitz.

Fra 1.5.2015 har Michael Buchreitz fungeret som direktør for Jyske Storkøkken. Han udtaler: Jeg er stolt over at blive kontaktet af Peter, i forhold til at varetage denne opgave. Det er med et smil, jeg endnu husker at være med til indvielsen af det daværende Jyske Handel.

Jeg har den største respekt for, det arbejde Peter har lagt i at få Jyske Storkøkken til at blive den forretning, den er i dag. Derfor kan jeg direkte imponeres over at Peter med al tillid træder et skridt tilbage og lader roret komme i mine hænder.

Jeg har takket ja til udfordringen, fordi jeg føler jeg forstår Jyske Storkøkkens ånd og derfor kan fører virksomheden videre uden at den forvandler sig. Jyske Storkøkken har de samme værdisæt som jeg selv besidder. Og derfor kan jeg se mig i stillingen som lederen for virksomheden. Jyske Storkøkken skal i forvandles til en anden virksomhed med mig ved roret. Men forblive Jyske Storkøkken, med det nærværd vores relationer til vores kunder skabes af, og det skal der ikke ændres på. Men mine ambitioner er at gøre vores salgskanaler endnu mere kundevenlige.

Det skal være nemt for vores kunder at handle hos os, og man skal føle sig i trykke hænder når man handler med os. Dette sker gennem en opdatering af vores hjemmeside. Vi vil gerne gøre det synligt for vores kunder at vi altid er lige bag ved skærmen. Kunderne skal have 100 % tillid til al handle med os behandles af menneske. Uanset hvilken af vores fire salgskanaler der benyttes. Også når der handlet på vores internet butik, så skal kunden kunne mærke at vi er lige bag skærmen. Og dette ser jeg som en fornem opgave, at de fremtidige kunder får lige så stærke relationer til Jyske Storkøkken gennem den tillid vi ønsker at give vores kunder.

Se vores sortiment her:

Men uanset hvor stærke vi må blive, så vil vi forblive ved at være de ydmyg midt jyder vi er. For det kan vi  identificere os med at være. Og vi vil være autentiske, fordi hvordan kan man ellers skabe tillid hos kunderne.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen