Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

If kåret som årets forsikringsselskab for andet år i træk

Node Image Upload autobranchendanmark_if_2016.tmp

AutoBranchen Danmarks medlemmer har i en medlemsundersøgelse, for andet år i træk, kåret If Skadeforsikring til årets forsikringsselskab.

If Skadeforsikring indtager førstepladsen ved at toppe 11 af i de i alt 12 parametre, som bilforhandlere, bilværksteder og autolakererier over hele landet vurderer forsikringsselskaberne på baggrund af. Det er parametre som behandling, taksering, kommunikation og betalingsfrister.

Forsikringsselskaberne er værkstedernes største kunder, når det kommer til skadesreparationer, og derfor er et godt samarbejde parterne imellem afgørende. Formålet med undersøgelsen og kåringen af årets forsikringsselskab er at sætte fokus på det gode samarbejde og skabe de bedst mulige forudsætninger for AutoBranchen Danmarks medlemsvirksomheders henved 20.000 medarbejdere.

- If er fleksible i forhold til at finde løsninger på de reparationer, der skal laves, og har en god dialog med værkstederne. If har god forståelse for fællesløsninger, så begge parter får noget ud af det, siger Jens Brendstrup, administrerende direktør i AutoBranchen Danmark i forbindelse med kåringen.

Styrker kundetilfredsheden
Hos If glæder man sig især over, at det nu er anden gang i træk, at AutoBranchen Danmarks medlemmer anerkender forsikringsselskabet for det arbejde, der lægges i at skabe en smidigere hverdag hos bl.a. bilværksteder og forhandlere.

- Vi er meget bevidste om, hvor meget det gode samarbejde mellem os og værksteder og forhandlere betyder. Vi har stærkt fokus på kundetilfredshed i If, og det konstruktive samarbejde med værkstederne, hvor der lyttes, tilpasses og udvises loyalitet, kan aflæses direkte på vores kunders tilfredshed, siger Jørgen Koch, taksatorchef i If Skadeforsikring

If har senest automatiseret en række tidligere manuelle processer, der har øget både kvalitet og effektivitet i den administrative del af skadeopgørelserne, og er dermed med til at støtte op om at kunne give kunderne en god oplevelse på en ofte frustrerende baggrund med en skadet bil.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen