Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

HusCompagniet får europæisk kundeservice-hæder

Node Image Upload _MG_8880.jpg

Europæisk opmærksomhed til HusCompagniets koncept med at guide kunderne bedst muligt igennem husbyggeriet. Organisationen European Business Awards har således udpeget HusCompagniet til National ...

Europæisk opmærksomhed til HusCompagniets koncept med at guide kunderne bedst muligt igennem husbyggeriet. Organisationen European Business Awards har således udpeget HusCompagniet til National Champion inden for kategorien kundeservice

Kundernes ønsker sættes i centrum i HusCompagniet. Dette fokus anerkendes nu på europæisk plan, hvor organisationen European Business Awards har udnævnt HusCompagniet til National Champion i kategorien “Award for Customer Service”. Dermed skal landets største husbygger være en af de få danske repræsentanter i European Business Awards 2013/14-konkurrencen.

Organisationen udpeger hvert år en række europæiske virksomheder til National Champions inden for flere kategorier, og kårer ud fra denne liste de overordnede europæiske vindere. Kåringen af konkurrencens vindere foregår i foråret 2014 under titlen Ruban d’Honneur, og har til hensigt at fremhæve og hædre de mest innovative og dygtigste virksomheder på tværs af det europæiske kontinent.

HusCompagniet har gennem en lang årrække haft stor succes med at bygge nye huse til primært danske kunder, men i de seneste år bygges der også murstenshuse i høj dansk kvalitet på det svenske og tyske marked. Og opskriften på succes har hele været at skabe mest mulig tryghed for kunden i processen. Lige fra planlægning til selve byggeprocessen, hvor HusCompagniets gennemprøvede byggekoncept sikrer den høje kvalitet til tiden.

“Vi tager dette som en stor anerkendelse af vores måde at gøre tingene på i HusCompagniet. For de fleste er det en meget stor økonomisk beslutning at bygge et nyt hus, og derfor er det også afgørende for os at skabe størst mulig tryghed for kunderne i alle facetter af byggeriet,” forklarer Steffen Baungaard. Han understreger, at HusCompagniets stærke koncept med fokus på hver eneste kunde netop er blandt hovedårsagerne til selskabets store succes.

I foråret modtog HusCompagniet på baggrund af den gode kundehåndtering prisen som Årets Husbygger i Danmark af smileyportalen Anmeld-haandvaerker.dk, hvor mere end 150 brugere havde givet deres positive mening til kende omkring HusCompagniet.

“Tingene skal være i orden hver eneste gang vi bygger et hus, og dette fokus har været kimen til vores fremgang selv om husbyggeriet generelt har været hårdt presset af krisen. For i sidste ende handler det om at levere varen og skabe værdi for kunden,” siger Steffen Baungaard.

HusCompagniet byggede sidste år 832 huse og forventer at runde 925 huse i indeværende år. Ud over førerpositionen i Danmark vil selskabet også øge byggeriet af selskabets typehuse i landene omkring os. Det sydsvenske husmarked er entreret for knap tre år siden og sidste år blev HusCompagniet den største husbygger i Sydskåne. HusCompagniet åbnede sidste år kontor i Tyskland, og har store forventninger til udviklingen i Slesvig-Holsten.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen