Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

LEA Ejendomspartner styrker væksten

Node Image Upload 20150408-133716-4_30Mb.jpg

LEA Ejendomspartner har ambitioner om fortsat vækst og arbejder på at sikre en landsdækkende service. Lige nu leder LEA efter en stærk leder evt. med partner-potentiale til hovedkontoret.

LEA Ejendomspartner har ambitioner om fortsat vækst og arbejder på at sikre en landsdækkende service. Lige nu leder LEA efter en stærk leder evt. med partner-potentiale til hovedkontoret.

Med en markant vækst i omsætning og på den primære drift gør LEA Ejendomspartner nu klar til yderligere vækst i hele landet de kommende år. Strategien for selskabet, der ejes af Poul Erik Bech er, at der skal sikres en landsdækkende service for såvel LEAs som EDC Poul Erik Bechs kunder. LEA har i dag kontorer i Kolding, Næstved og Herlev.

“Flere og flere aktører begynder at udlicitere ejendomsadministrationen til professionelle administrationsfirmaer, og det nyder vi godt af. Vores målsætning er at fortsætte med en stabil og kontrolleret vækst, der gør, at vi øger vores aktiviteter og samtidig driver en fornuftig rentabel forretning,” siger administrerende direktør Bent Kandborg Kristensen.

Og LEA Ejendomspartner har haft travlt de seneste år. Så travlt, at selskabet de sidste par år har øget omsætningen på den basale ejendomsadministration med 40 procent.

Her er det værd at bemærke, at det trods den kraftige vækst også er lykkedes at styrke bundlinjen, og forbedre den primære drift med godt 75 procent.

Ny partnerstrategi introduceres
Travlheden betyder, at man nu leder efter en stærk ledertype som afdelingschef til hovedkontoret og samtidig skal der findes en dygtig ejendomsadministrator. Med styrkelsen af hovedkontoret introducerer LEA også virksomhedens nye partnerstrategi, der skal tiltrække de dygtigste og mest ambitiøse ledere til selskabets kontorer.

“Vi vil gerne vise, at vi mener det alvorligt, når vi udvider forretningen, og at vi søger nogle stærke branchefolk til at besætte de vigtige poster. Og det gør vi ved at åbne mulighed for, at vi med den rette person gerne vil tilbyde muligheden for et partnerskab i virksomheden,” siger Bent Kandborg Kristensen.

Landsdækkende kæde
LEA Ejendomspartner ser på længere sigt mulighederne for at selskabet kan fordoble omsætningen og bevæge sig op som en af de største af de mellemstore aktører blandt de danske ejendomsadministratorer. Man understreger samtidig, at man har fokus på kontrolleret vækst. En vækst der skal komme fra synergier med andre dele af Poul Erik Bech-koncernen, herunder ikke mindst EDC’s 15 erhvervscentre i hele landet.

“Vi vil gerne være landsdækkende, så vi ser selvfølgelig et potentiale i at styrke forretningen yderligere særligt i det jyske, og Aarhus er et interessant næste skridt for os,” siger Bent Kandborg Kristensen, der således ikke lægger skjul på, at LEA Ejendomspartner ønsker en stærkere repræsentation i hele landet. Og brancheudviklingen sætter en tyk streg under, at der er grund til optimisme hos LEA Ejendomspartner. Tilbage i 1997 var der således cirka 6.000 medarbejdere i branchen. I 2011 var tallet vokset til 8.200. Det antal forventes at stige til 11.000 i 2021.

Kontakt
LEA Ejendomspartner A/S
Att.: Adm. dir. Bent Kandborg Kristensen
T: 20 32 39 06
M: bkk@lea.dk

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen