Berlingske Business
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Næsten fuldt hus på Skandinaviens vigtigste byggevaremesse

Node Image Upload IMG_7816.jpg

Godt syv måneder før åbningen af BYGGERI ’14, tidligere TUN BYG, er standpladserne tæt på at være udsolgte. Messen inviterer fagfolk inden for i MESSE C i Fredericia 25.-28. februar 2014, og ...

Godt syv måneder før åbningen af BYGGERI ’14, tidligere TUN BYG, er standpladserne tæt på at være udsolgte. Messen inviterer fagfolk inden for i MESSE C i Fredericia 25.-28. februar 2014, og leverandører og producenter til den danske byggebranche har allerede booket 90 pct. af messens standareal.

Mere end 200 udstillere har allerede sikret sig en stand på Skandinaviens vigtigste byggevaremesse BYGGERI ’14 og er klar til at fremvise nye produkter og løsninger for samtlige af byggeriets parter, herunder håndværkere, entreprenører og rådgivere. Messen tegner således til at blive en lige så stor succes som i 2012, hvor messen blev besøgt af knap 27.000 fagfolk over de fire messedage.

- Selvom messen først løber af stablen i slutningen af februar 2014, er vi ved at være der, hvor leverandører og producenter skal skynde sig, hvis de endnu ikke har booket en stand. Efterspørgslen efter standpladser har været stor, og det tegner godt for en succesfuld messe, at så mange udstillere har booket stand i så god tid, siger Palle Thomsen, adm. direktør for Danske Byggecentre, som arrangerer BYGGERI ’14.

Nyt navn, samme messe

Selvom messen skifter navn, så er det kun navnet og ikke messens indhold, der bliver ændret. En tilfredshedsundersøgelse efter messen i 2012 lavet i samarbejde med IFO – Instituttet for Opinionsanalyse – viste nemlig stor tilfredshed blandt udstillere og besøgende. Hele 95 pct. af udstillerne og 90 pct. af de besøgende var tilfredse med deres deltagelse på messen, mens hhv. 86 pct. og 82 pct. af udstillerne og de besøgende allerede havde besluttet, at de ville deltage igen i 2014.

- Det er meget positivt, at både så mange udstillere og besøgende var tilfredse med messen i 2012. I en tid med uro i byggeriet er det vigtigt med et samlingssted for branchens aktører, hvor idéer og inspiration kan samles, og erfaringer og holdninger deles. Vi kan derfor forsikre alle om, at det stadig er den samme messe, selvom navnet er ændret, og vi glæder os til endnu en gang at danne rammerne for den vigtigste fagmesse for byggevarer i Skandinavien, afslutter Palle Thomsen.

Grønt fokus

Ligesom i 2012 vil man på messen have et særligt grønt fokus. Derfor vil branchen igen på BYGGERI ’14 uddele Byggeriets Klima-, Energi-, og Miljøpris, og således belønne tre af branchens udstillende leverandører og producenter, der har gjort sig særligt bemærket på et af de tre områder.

Yderligere information

Adm. direktør Palle Thomsen, Danske Byggecentre, tlf. 45 80 78 77, pt@danskebyggecentre.dk

Om BYGGERI ’14

BYGGERI ’14, tidligere TUN BYG, er Skandinaviens vigtigste byggevaremesse. Messen arrangeres af Brancheforeningen Danske Byggecentre, tidligere Trælasthandlerunionen - TUN, der tæller forhandlere af byggematerialer til hovedparten af de danske bolig- og erhvervsbyggerier. Fagmessen afholdes hvert andet år og bliver i 2014 afviklet for 16. gang i dagene 25. til 28. februar i MESSE C i Fredericia. Messen er åben alle dage kl. 9.30-17.00. Fagfolk har fri adgang mod registrering (private har ikke adgang). Læs mere på messens hjemmeside: www.byggerimessen.dk.


Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen