Berlingske Business
14:19Hvem af giganterne bruger flest penge på forskning?
BusinessDirect

Business Direct er en presseservice, der kan producere, distribuere samt eksponere din virksomheds pressemeddelelser. Har du spørgsmål om Business Direct kan du kontakte Christen Illemann på tlf. 2328 2207 eller cic@berlingskemedia.dk.

Massiv tilfredshed med BYGGERI-messe. Udstillere og besøgende: Vi kommer igen i 2018

Node Image Upload byggeri16.tmp

BYGGERI’16 har været en stor succes, der slår flere rekorder. Det viser en tilfredshedsundersøgelse foretaget blandt besøgende, udstillere og medlemmer af Danske Byggecentre i forbindelse med dette års messe i Fredericia. Ni ud af ti udstillere har allerede besluttet sig for at deltage igen i 2018. Det samme gælder fire ud af fem besøgende.

MESSE C i Fredericia var i starten af marts fyldt med mere end 26.000 besøgende håndværkere, arkitekter, ingeniører og andre professionelle i byggebranchen, som lagde et besøg forbi de 300 udstillere på BYGGERI’16.

Arrangørerne bag BYGGERI-messen, Brancheforeningen Danske Byggecentre, har efterfølgende gennemført en række tilfredshedsundersøgelser blandt de besøgende, udstillere og medlemmerne af Danske Byggecentre for at skabe sig et indtryk af branchens tilfredshed med messen.

Blandt udstillerne viser undersøgelsen, at hele ni ud af ti udstillere (90 pct.) allerede nu har besluttet sig for at deltage på BYGGERI’18. Og ikke mindre end 95 pct. er tilfreds med dette års deltagelse i Fredericia.

Rekordhøj tilfredshed blandt besøgende
Samme tilfredshed kan spores hos de besøgende, hvor ni ud af ti (92 pct.) er tilfreds med udbyttet af deres besøg, og knap fire ud af fem (79 pct.) har allerede nu har besluttet sig for at besøge messen igen i 2018.

Den rekordhøje tilfredshed er ifølge Palle Thomsen, adm. direktør hos Brancheforeningen Danske Byggecentre, et vidnesbyrd om, at byggeriet fortsat kan høste et stort udbytte af det personlige møde blandt branchens parter. Undersøgelsen viser da også, at specielt den personlige dialog med udstillerne vægtes højt af 96 pct. af de besøgende.

Medlemmerne af Brancheforeningen Danske Byggecentre er på linje med udstillere og besøgende svært tilfredse med messen. Hele 87 pct. af dem er således tilfredse med BYGGERI´16 og udbyttet af deres besøg.

”I en tid, hvor alt digitaliseres og foregår online, vil nogen kunne forfalde til at tro, at der ikke længere er behov for en fysisk byggerimesse. Men det har fortsat høj værdi for byggefagfolk at mødes personligt, snakke, netværke og blive klogere sammen. BYGGERI-messen er blevet et vigtigt samlingspunkt for branchens aktører og stedet, hvor der hentes inspiration og deles viden og erfaringer,” siger Palle Thomsen, som fortsætter:

”Vi er allerede nu i gang med at planlægge endnu en succesfuld udgave af BYGGERI-messen fra den 13. til den 16. marts 2018. Tema og program er endnu ikke fastlagt, men vi vil gerne love udstillere og besøgende et lige så højt niveau som i år,” siger Palle Thomsen.

OM UNDERSØGELSERNE
Udstillere
- 95% er tilfredse med deres deltagelse på messen
- 86% er meget tilfredse/tilfredse med udbyttet af deltagelsen
- 89% er meget tilfredse/tilfredse med markedsføringen af messen
- 90% er meget tilfredse/tilfredse med de besøgendes seriøsitet og kvalitet
- 89%, at deltagelsen på messen er en meget vigtig/vigtig markedsføringsmæssig profilering over for kunder
- 90% har allerede nu besluttet at deltage på BYGGERI ´18.

Danske Byggecentres medlemmer
- 87% er meget tilfredse/tilfredse med BYGGERI ’16 og udbyttet af deres besøg
- 90% er meget tilfredse/tilfredse med markedsføringen af messen
- 86% finder, at messen er en meget vigtig/vigtig profilering over for kunder, og
- 80% af Danske Byggecentres medlemmer er desuden meget tilfredse/tilfredse med det faglige og informative niveau hos udstillerne

Besøgende
- 92% er tilfredse med BYGGERI ’16 og udbyttet af deres besøg
- 96% af de besøgende vægter den personlige dialog med udstillerne på messen højt og
- 79% har allerede nu besluttet at besøge messen i 2018. Kun 4% svarer nej til det spørgsmål.

OM BYGGERI’18
BYGGERI’18 afholdes 13. til 16. marts 2018 - i MESSE C i Fredericia - for 18. gang. BYGGERI-messen har igennem årerne positioneret sig som Skandinaviens vigtigste fagmesse for byggevarer.

Arrangør:
BRANCHEFORENINGEN DANSKE BYGGECENTRE
Egebækvej 98
2850 Nærum
Tlf. 45 80 78 77
E-mail: info@byggerimessen.dk

For yderligere information, kontakt
Adm. direktør for Brancheforeningen Danske Byggecentre, Palle Thomsen, tlf. 45 80 78 77
Pressechef, Claus Bendsen, tlf. 20 26 32 96

Business Direct Nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Business Direct og få virksomhedernes egne nyheder leveret direkte i din indbakke.

Får din virksomhed nok opmærksomhed?

Mangler dit produkt opmærksomhed fra den købedygtige kunde eller beslutningstager?

Læs mere om Business Direct

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen, investeringsdirektør i Sampension</p>
Sponseret

Aktiemarkederne ligger historisk set forholdsvis højt. Det afspejler, at det går rigtig godt i den underliggende økonomi, forklarer investeringsdirektør.Arbejdsløsheden er rekordlav i både Japan og US...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen