Berlingske Business

10 millioner: Kendt entertainer har solgt Nordsjælland-villaen

..
Eddie Skoller og hans kunstsamling fotograferet i hans hjem. Foto:

Det er sikkert med lige dele spænding og stolthed, at musikanter sender nye tracks og show på gaden. Bliver der taget godt imod det? Kan man tjene noget på det? Eller bliver det en lang tur op ad bakke?

Samme stemning har mange nye boligsælgere nok, og er det tilfældet for multikunstneren Eddie Skoller, kan han så nu sætte hak ved endnu et vel modtaget hit.

Den 74-årige entertainers store villa i Charlottenlund kom nemlig på markedet i februar, og den nåede blot at være meldt under til salg-fanerne i to måneder, før en køber var klar til at betale hele 10.175.000 kroner for ejendommen. Det oplyser Boliga.

Dermed har Skoller givet 675.000 kroner i rabat på det 236 kvadratmeter store hus fra 30’erne, der ligger tæt på Klampenborg Galopbane i Københavns eksklusive forstadskommune mod nord; Gentofte.

Huset er således blevet solgt til en kvadratmeterpris, der lyder på knap 43.115 kroner, hvilket er lidt under gennemsnittet i den attraktive kommune. Ifølge tal fra boligsitet Boliga er de huse, der er solgt i Gentofte i løbet af årets første kvartal, nemlig gået for godt 49.350 kroner pr. kvadratmeter.

Farvel, farvel

Eddie Skoller købte huset i 1993, og dermed er det altså farvel til 25 år på adressen, der ifølge ejendomsmæglerens salgsannonce har en »spændende indretning« med forskudte plan, plads til »store møbler«, flere værelser og en stue med loft til kip.

Eddie Skoller optrådte op gennem 80’erne med en stribe populære soloshows og har blandt andet også hits som »What did you learn in school today« og »En enkel sang om Frihed« på samvittigheden.

Se salgsannoncen her

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen