Berlingske Business
For abonnenter

Toyota C-HR: Når japanerne finder melodien

30BILHEDR-091800.jpg
Overskrift
Toyota C-HR
30BILHEDR-091855.jpg
Overskrift
Designet vil dele vandene, men det er slut med at kalde Toyota for kedelig. Den nye C-HR har attitude som en teenagedreng med fuld skrald på hårvoks og solbriller. Foto: Henrik Dreboldt
30BILHEDR-091942.jpg
Overskrift
Kabinen er både funktionel og avantgarde. Designet vil igen skille vandene, men fans vil være ekstra begejstrede. Foto: Henrik Dreboldt
30BILHEDR-092506.jpg
Overskrift
Funktionelt imponerer C-HR ikke. Udsynet skråt bagud er dårligere end i en Porsche 911 sportsvogn. Foto: Henrik Dreboldt
30BILHEDR-091914.jpg
Overskrift

Designet er vildt, køreegenskaberne imponerende, og dens betydning for Toyota kan ikke undervurderes. Så ser vi igennem fingre med håbløst ringe udsyn og lidt snævre pladsforhold.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen