Berlingske Business
For abonnenter

Danske Banks investeringschef: »Vi tager altid udgangspunkt i kundens bedste«

Danske bank
Danske Bank er blandt de seks banker, som et nyt CBS-forskningsprojekt viser i stor stil har fået nye kunder til at omlægge investeringsforeninger i forbindelse med bankskifte, uden at kunderne har fået andet ud af dette end en regning for handelsomkostningerne. ARKIVFOTO: Jens Nørgaard Larsen/Scanpix 2017) Foto:

Et nyt forskningsprojekt fra Copenhagen Business School viser, at seks af de største danske banker i stor stil har fået nye kunder til at omlægge investeringsforeninger i forbindelse med bankskifte, uden at kunderne har fået andet ud af dette end en regning for handelsomkostningerne. Læs hele interviewet med John Poulsen, investeringschef i Danske Bank.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen