Berlingske Business
For abonnenter

Her skal selv marketingmedarbejderne lære at kode: »Det er det sprog, der bliver talt mest«

1
I modevirksomheden Boozt.com mener man, at kodning er et sprog, det er vigtigt at kunne tale. Virksomheden uddanner personale i flere uddannelsesmoduler, så medarbejderne stifter bekendskab med de digitale værktøjer. Berlingske har mødt Sini Berggrén, der deltog i den første del af uddannelsen. Foto:

Kodning er et varmt emne. I en tid, hvor mange brancher higer efter medarbejdere med IT-kompetencer, er flere virksomheder begyndt at tale for, at medarbejderne bliver uddannet i kodning. Det gælder for netbutikken Boozt.com, som har oprettet det såkaldte »Boozt Academy«, hvor medarbejderne lærer at kode.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen