Del :

Virksomheder har svært ved at sætte prisen

Thomas Larsen, salgsdirektør i Cotes: "Vi skal forsøge at få en pris, der afspejler vores affugteres værdi for kunden." Foto: Cotes
Skriv kommentar

Kun halvdelen af danske virksomheder arbejder systematisk med prissætning, viser ny undersøgelse. Hvis de gjorde det, kunne de øge deres driftsresultat med fem procent om året. Men i praksis er det lettere sagt end gjort.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle