Del :

Ganni har internationalt vokseværk

 
Billedtekst
Sådan kan du få et succesfuldt modebrand
Ganni_Business
Billedtekst
Da Nicolaj Reffstrup og konen Ditte Reffstrup for syv år siden købte sig ind i modevirksomheden Ganni, begyndte de »nærmest fra minus«. Foto: Betina Garcia
Skriv kommentar

Nicolaj Reffstrup købte sig ind i modevirksomheden Ganni i 2007. Siden da er mærket vokset og er godt på vej fra at være et lille brand til at blive et internationalt brand.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle