Del : SMS

Argumenterne for at bruge Stealth Innovation

Innovation as usual
Innovation As Usual blev udgivet d. 12 marts på engelsk, og d. 19 marts på dansk.

Nogle gange er det bedre at bede om tilgivelse end at søge om tilladelse, skriver forfatterne Paddy Miller og Thomas Wedell-Wedellsborg i denne artikel fra magasinet Harvard Business Review. Her beskriver de, hvordan gode ideer er blevet til flyvefærdig forretning ved at gå under radaren og uden om de officielle systemer i virksomhederne. En metode, som de kalder »Stealth Innovation«. Artiklen bygger på de to skribenters nye bog »Innovation as Usual«.

Artiklen fortsætter under annoncen

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

I samarbejde med Berlingske og Deloitte inviterer Sampension igen til seminaret ”Kvinder på toppen”. Det foregår 30. august kl. 8.30-10.00 i Pilestræde. Hør, hvordan advokat Laura Nelson Marusics udst...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere