Del : SMS
Berlingske Business

4.698 iværksættere på messe

Kasi-Jesper på Iværk&Vækst 2012_biz
Jesper "Kasi" Nielsen lukkede Iværk&Vækst lørdag. Foto:

Trods en tilbagetrukket hovedsponsor og nye rammer formåede Iværk&Vækst med knap 5000 besøgende at fastholde sin position som landets største event for iværksættere.

Artiklen fortsætter under annoncen
Da modvinds-iværksætteren Jesper ”Kasi” Nielsen gik på scenen som den sidste oplægsholder på årets Iværk&Vækst havde 4.698 besøgende passeret gennem tælleapparaterne. Dermed nåede messen, som i år var rykket fra Forum til Øksnehallen, samme niveau som i 2011.

- Vi er begejstrede og stolte over, at messen igen i år mødte så stor opbakning fra både udstillere og publikum. Der hersker en helt unik energi på messegulvet og scenerne, som gør, at folk kommer igen, når de først har oplevet det, fortæller Eva Vedel fra Expo Viva, der evnede at løfte arven fra Multidata, der efter fem år som hovedsponsor og arrangør har givet iværksætterfaklen videre.

Læs også: Hovedsponsor skruer ned for iværksætterblusset

Foruden Kasi-Jesper var Jesper Buch fra Just-Eat begivenhedens store tilskuermæssige trækplaster. Sammenlagt kunne de besøgende ved årets Iværk&Vækst opleve 46 foredrag, 118 udstillere, 65 talere, 37 kaospiloter og 30 ekspertrådgivere.

- En af årets positive tendenser var også, at vi ser flere etablerede iværksættere og vækstvirksomheder end tidligere. Det opfatter vi som et tegn på, at messen er modnet og i dag indeholder det rigtige mix af rådgivning, inspiration og finansieringsmuligheder, vurderer Eva Vedel i en pressemeddelelse.

Podcast: Hør debat om Iværksætter-Danmark

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere