Del : SMS

Svigtede flypassagerer er blevet »big business«

pix-Johan Fugmann
Johan Fugmann, der lever af at sikre flypassagerer erstatning, når flyet er forsinket eller aflyst, skulle mandag hjem fra Polen, men hans fly blev aflyst. »Jeg blev seks timer forsinket på vej hjem med SAS. Og jeg blev ikke informeret om mine rettigheder - en klar overtrædelse af reglerne,« siger Johan Fugmann. Og i stedet for et billede, taget af Berlingskes ventende fotograf i Kastrup, blev det til dette mobilfoto fra Polen.

Passagerklager er blevet et nyt forretningsområde. Et dansk firma har set på op mod 90.000 sager på et år. Trafikstyrelsen afviser at være en tandløs vagthund.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere