Del : SMS

Få pakken når det passer dig: Post Danmark i ny offensiv på e-handel

Torsdag 4
Post Danmark melder sig nu parat med en ny offensiv på e-handelområdet, der skal sikre det statsejede aktieselskab en førende position på området, som stadig flere købelystne danskere bevæger sig ind på. Konceptet hedder »SmartLevering«, og det indebærer, at e-handlende danskere i løbet af kort tid vil få mulighed for at bestemme præcist, hvornår de gerne vil have det købte produkt leveret til døren på hjemmeadressen. Foto:

Post Danmark vil i løbet af kort tid tilbyde e-handlende danskere selv at vælge, hvornår de ønsker at få pakken med det købte produkt leveret til døren derhjemme.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere