FAQ

  1. Hvordan betaler jeg på Business Premium?
  2. Kan jeg beholde det indhold, jeg har købt adgang til?
  3. Kan jeg tilgå artiklerne og analyser, hvis mit abonnemet er udløbet?
  4. Kan jeg til enhver tid læse de analyser mv. som jeg har købt?
  5. Kan jeg samle mit købte indhold ét sted?
  6. Hvilken type indhold får jeg adgang til?
  7. Hvorfor er enkelte analyser og værktøjer ikke indeholdt i mit abonnement
  8. Hvorfor er der prisforskel på indholdet, når jeg ønsker at købe dem stykvist?
  9. Må jeg dele mit Business Premium indhold med andre?
  10. Er der rabatter eller andre fordele, når jeg allerede abonnerer på Berlingske?
  11. Hvordan kontakter jeg Business Premium?

1. Hvordan betaler jeg på Business Premium?

Du kan betale med VISA, Mastercard og dankort. Der tillægges ikke gebyr ved kreditkortbetaling.

Til toppen

2. Kan jeg beholde det indhold, jeg har købt adgang til?

Al købt indhold vil blive gemt i ”Mine artikler” på Business Premium. Produkterne kan printes, og de fleste produkter kan ligeledes downloades.

Vi anbefaler, at du printer produkter, som du vil være sikker på at have adgang til i fremtiden. 

Ved køb i styksalg gælder, at indholdet er tilgængeligt via hjemmesiden i ét år. Tilsvarende gælder for abonnement, hvor abonnementsperioden bestemmer, hvornår indholdet ikke længere er tilgængeligt.

Til toppen

3. Kan jeg tilgå artikler og analyser, hvis mit abonnement er udløbet?

Nej – kun indhold, som du har købt adgang til stykvist kan du tilgå, når dit abonnement er udløbet.

Til toppen

4. Kan jeg til enhver tid læse de analyser mv. som jeg har købt?

Ja, så længe du er abonnent af Business Premium eller har købt indhold stykvist. Ved styksalg er indholdet tilgængeligt via hjemmesiden i op til ét år efter købet har fundet sted.

Til toppen

5. Kan jeg samle mit købte indhold ét sted?

Ja ved at gemme produkterne under ’Mine artikler’.

Til toppen

6. Hvilken type indhold får jeg adgang til?

Som abonnent har du adgang til alt indhold i Business Premium, men der kan være enkelte analyser eller værktøjer, som ikke er inkluderet. Dette indhold vil være markeret med en pris og et info-skilt.

Til toppen

7. Hvorfor er enkelte analyser og værktøjer ikke indeholdt i mit abonnement?

Langt det meste indhold er indeholdt i abonnementet, men enkelte analyser og værktøjer kræver betaling udover abonnementet, hvis det har krævet store ressourcer til research.

Til toppen

8. Hvorfor er der prisforskel på indholdet, når jeg ønsker at købe dem stykvist?

Der er forskellig pris på forskellige produkter afhængig af længden, omfanget og hvilke ressourcer, det har krævet at lave research til indholdet.

Til toppen

9. Må jeg dele mit Business Premium indhold med andre?

Nej – det er ikke tilladt at dele Business Premium indhold med andre brugere. Som abonnent på Business Premium kan op til 5 brugere i din virksomhed og administratorer få adgang via dit abonnement.

Til toppen

10. Er der rabatter eller andre fordele, når jeg allerede abonnerer på Berlingske?

Nej – Business Premium er et særskilt produkt, der kræver særskilt abonnement.

Til toppen

11. Hvordan kontakter jeg Business Premium?

Kundeservice:
Telefon: 3375 3707

Mandag - fredag: kl. 8.00-15.00
Weekend/ helligdage: Lukket

Mail: premium@berlingske.dk.
Svar på mails vil ske inden for 24 timer

Til toppen