Del :

Hvem skal nu fylde indkøbsvognen?

Amerikanerne shopper mindre og mindre. Spørgsmålet er nu om kineserne og inderne kan blive lige så dygtige, som amerikanerne var, til at fylde indkøbsvognen. Foto: Scanpix/AFP

Amerikanerne har været så dygtige til at shoppe, at deres forbrug i 25 år har været en af de stærkeste motorer for hele klodens økonomiske vækst. Men nu er forbrugsfesten forbi i USA – i hvert fald for en tid. Og spørgsmålet er så, om kineserne og inderne kan blive lige så dygtige til at fylde indkøbsvognen? Tag med på rundtur i en ny økonomisk verdensorden.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle