Del : SMS

Helten i Novo

Jakob Riis
Jakob Riis, direktør for Global Marketing og Medical Affairs i Novo Nordisk, har haft mange muligheder for at komme frem i rampelyset, men det er ikke noget, der interesserer ham. Ifølge hans venner skyldes det et højt selvværd, som har gjort, at han aldrig har haft behov for at gå tre skridt for langt for at skulle ud og imponere. Foto:

Om få dage går det store lanceringsmaskineri i gang hos Novo Nordisk. Det sker, når den formelle godkendelse af selskabets nye langtidsvirkende insulin tikker ind. Hvis lanceringen af et nyt lægemiddel med milliardpotentiale skal gå godt, kræver det en klar strategi og en helt særlig organisation. Novos topledelse har lagt opgaven i hænderne på Jakob Riis. Business Søndag har mødt manden, som ingen i Novo Nordisk vil blive overrasket over at se som topchef Lars Rebiens afløser.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere