Del : SMS
Berlingske Business

Thomas Erichsen

15BBMThomas Erichsen-salg1.jpg
Thomas Erichsen, marketingchef, Tivoli.

Tivolis digitale troldmand

Artiklen fortsætter under annoncen

Københavns 170 år gamle have skal være helt fremme i feltet med sin digitale strategi. Det er en af Tivolis marketingchef, Thomas Erichsens, vigtigste missioner. Han har på to år samlet alle digitale og traditionelle platforme i en ensrettet og genkendelig indpakning. Samtidig har han bidraget med en prisvindende relancering af Tivolis hjemmeside, en ny webshop, en række mobilsites og Apps.

»Vi ønsker at møde gæsten med en sammenhæng mellem TV-spots, hjemmeside og plakater i haven. Vi har efterhånden fundet en fælles basgang i alt, vi laver. Og det giver en hurtig Tivoli-genkendelse,« siger Thomas Erichsen.

Han er leder for et hold på syv personer og har løftet medarbejdertilfredsheden fra lidt over middel til 100 procents tilfredshed. Tivolis marketingdirektør, Dorthe Wein­kouff Barsøe, roser ham for hans store kapacitet og evne til at se marketing i et nyt lys.

»Thomas har en meget moderne måde at se marketing på. Han er langt fremme med at tænke digitalt, men ikke med udgangspunkt i værkstøjskassen, men i behovet. Han løfter faget op på et højt niveau,« mener Dorthe Weinkouff Barsøe.

 

Thomas Erichsen

35 år, marketingchef, Tivoli.

2004-2005: Nordic analyst, DDB Danmark.

2005-2006: Business planner, DDB Stockholm.

2006-2007: Projektleder, DDB Danmark.

2007-2010: Kontaktchef, DDB Danmark.

2009-2013: Ejer, Life Of.

2010-: Marketingchef, Tivoli.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere