Del : SMS
Berlingske Business

En bagdel som Beckhams

SOCCER-SPAIN/
Overskrift
Foto:
ITALY-FASHION/BECKHAM
Overskrift
Foto:
ITALY-FASHION/BECKHAM
Overskrift
Foto:
pix-dbarmani-biz
Overskrift
SOCCER-SPAIN/
Overskrift
Real Madrid's David Beckham carries his shirt after their Spanish First Division soccer match against Deportivo Coruna at Madrid's Santiago Bernabeu stadium, May 26, 2007. REUTERS/Andrea Comas (SPAIN) Foto:

Inden længe kan millioner af fans verden rundt gå i David Beckhams boxershorts. Superstjernen har indledt et langvarigt samarbejde med tøjkæden H&M.

Artiklen fortsætter under annoncen

H&M har længe haft kendte designere på banen med eksklusive, men kortvarige kollektioner til overkommelige priser.

Inden længe kan H&M kunder også få adgang til fodboldikonet David Beckhams nye tøjmærke 'David Beckham Bodywear', og denne gang er der ikke tale om en kortvarig kampagne, men et langt samarbejde mellem tøjkæden og kendissen, skriver H&M i en pressemeddelelse.

I 1800 H&M butikker i 40 lande vil mærket blive solgt, og for at sikre opmærksomhed, lanceres den første kollektion omkring valentinsdag 2012 fra den 2. februar.

Se billederne: En bagdel som Beckham

"I løbet af det seneste år har jeg udviklet min Bodywear-kollektion sammen med mit team, og jeg er yderst tilfreds med det, vi har designet og produceret. Den sidste brik der manglede var en partner i detailbranchen med vision og kapacitet til at distribuere produkterne globalt. Med H&m har vi fundet den perfekte partner til at samarbejde og videreudvikle med, og jeg er spændt på at offentliggøre kollektionen for H&Ms kunder til februar," siger David Beckham.

Fodboldspilleren er anset af mange som en af verdens mest omsættelige personer på grund af sin ekstreme stjernestatus.

"Davis Beckham er et ægte ikon - både når det gælder sport og stil. Det er virkelig spændende for H&M at gå ind i et langtids-partnerskab med ham, og det er begyndelsen på et fantastisk eventyr for os i H&M. Valentinsdag 2012 bliver en meget spændende tid," siger designchef hos H&M Ann-Sofie Johansson.

Hennes & Mauritz AB (H&M) blev atableret i Sverige i 1947 og har en bred produktrække til kvinder, mænd, teenagere og børn. Kæden har mere end 87,000 ansatte og mere end 2,200 butikker i 40 lande.

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

På trods af store udfordringer med infrastrukturen i mange af de store byer har et partnerskab mellem det offentlige og private længe været en sovende kæmpe.Hør Sampensions direktør Hasse Jørgensen fo...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere