Berlingske Business

BonBon-manden investerer i smarte præsentationer

pix-bonbonmand-alm
Overskrift
pix-bonbon
Overskrift
Michael Spangsberg solgte i 2001 BonBon-slik til Toms Gruppen. Foto:

Opfinderen og den tidligere ejer af BonBon-slik og BonBon-Land Michael Spangsberg bliver ny medejer af virksomheden Get Visual.

Artiklen fortsætter under annoncen

Der er ikke meget mågeklatter, hundeprutter og tissebleer over Michael Spangsbergs nye beskæftigelse. For fremtiden skal der sættes lighedstegn mellem den kendte iværksætterens navn og mere teknologiske begreber som præsentationsdesign, scenografi, projektledelse og udstyr.

Get Visual, der specialiserer sig i professionelle præsentationsløsninger, har nemlig formået at tilknytte Michael Spangsberg, som bliver medejer af virksomheden. Rekrutteringen glæder adm. direktør i Get Visual, Claus Hammerby.

”Med Michael Spangsbergs iværksætterånd kan vi være med til at sætte nye standarder for præsentationsløsninger og afvikling af f.eks. konferencer. I fællesskab forener vi kræfterne og kan løfte Get Visual videre til næste niveau,”siger Hammerby og fortsætter.

”Hans måde at se muligheder er for mig den helt rigtige tilgang i denne tid. Der er behov for folk, som ser muligheder, så vi kan udvikle os videre fremad også i krisetider.”
 
Med sin indtræden i Get Visual udvider Spangsberg sit produktområde. der indtil nu mest har haft tilknytning til slikindustrien, hvor Spangsberg foruden BonBon har haft sin egen chokoladefabrik.

Get Visual blev stiftet i januar 2010 og har i dag 20 ansatte. Prisen for ejerskabet ønskes  af parterne ikke oplyst.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

I øjeblikket er der ikke tegn på, at inflation i Europa vil bide sig fast i de kommende år, fortæller investeringsdirektør Henrik Olejasz Larsen fra Sampension. Billedet ser lidt anderledes ud i USA,...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen