Del : SMS
Berlingske Business

B&O i top 5 over cool brands

BangOlufsen_Business
Foto:

Aston Martin overhaler både Harley-Davidson og Ferrari i konkurrencen om, hvem der er indehaveren af det mest cool brand.

Artiklen fortsætter under annoncen

Bang & Olufsen ønsker samarbejdspartneren Aston Martin tillykke med titlen som det mest cool brand. Aston Martin slår blandt andre Apple og bliver udråbt som det mest cool brand i 2011/12 i den årlige Coolbrands undersøgelse, som The Centre for Brand Analysis i England står bag.

Bang & Olufsen er endnu engang i top 5 over de mest cool brands – i øvrigt foran brands som BlackBerry, Google og YouTube.

- Vi er beærede over, at Bang & Olufsen regnes for at være et af de mest cool brands i verden. Vi ser det som en anerkendelse af vores stræben efter at skabe unikke audio- og videoprodukter, som skiller sig ud fra mængden, siger administrerende direktør Tue Mantoni.

Blandt tusindvis af brands blev der udarbejdet en liste over 1.500 brands, som deltog i dette års Coolbrands undersøgelse. Herefter blev de mange brands vurderet på parametre som stil, innovation, originalitet, autenticitet, attraktivitet og unikhed af et uafhængigt ekspertpanel bestående af 37 indflydelsesrige personer og 2.100 almindelige forbrugere.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere