Del : SMS
Berlingske Business

50.000 kroner for en god idé

grønide_evb

Agro Business Parks innovationskonkurrence 2011 er netop blevet skudt i gang. Og der er 50.000 kroner til den bedste forretningsidé inden for fødevarer og biomasse/bioenergi.

Artiklen fortsætter under annoncen

Har du en god forretningsidé inden for fødevare- eller biomasse/bioenergiområdet, som du brænder efter at få afprøvet?

Agro Business Parks innovationskonkurrence 2011 er netop blevet skudt i gang på FoodHealth konferencen i Århus. I år har innovationskonkurrencen specifikt fokus på områderne fødevarer og biomasse/bioenergi.

Forventningen er at stimulere udviklingen af nye projekter, produkter og virksomheder inden for begge sektorer. Præmien til bedste projekt inden for hver kategori er kr. 50.000, en messerejse for to samt muligheden for at få hjælp til videreudvikling af idéen.

- I Agro Business Park har vi i regi af innovationsmiljøet Future Food Innovation og Innovationsnetværket for Biomasse stort fokus på netop fødevarer og biomasse/bioenergi, og med innovationskonkurrencen håber vi at kunne få en ny fødekanal af gode idéer og potentielt iværksætteri til disse to satsninger. Vi vil have de gode ”skuffeprojekter” frem i lyset og være med til at skabe nye løsninger på baggrund af disse, udtaler international projektkonsulent Kathrine Vejgaard Stage, Agro Business Park i en pressemeddelelse.   

Læs mere om konkurrencen her!

Læs også:

Fem geniale opfindelser til diabetikere   

Iværksættere skal frem i rampelyset   

Her er Danmarks bedste ejerledere

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere