Del :

Novo vil tage Japan tilbage med Tresiba

Jakob Riis, direktør for global marketing hos Novo Nordisk, forventer, at lanceringen af Tresiba i Japan forløber uafhængigt af USAs udsættelse af en godkendelse. Foto: Mads Nissen
Skriv kommentar

Novo Nordisk kan nu tage sit tunge skyts i brug i Japan i jagten på at vinde nogle af de tabte markedsandele tilbage.

Seneste nyt

Mest læste

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Business Nyhedsbrev

Business Direct Se alle

Business blogs Alle blogs

BrandView Hvad er BrandView?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Indhold under BrandView produceres i et tæt samarbejde mellem Berlingske Medias content marketing bureau og virksomheden, der er afsender på budskabet. Læs mere om BrandView eller kontakt os direkte på moas@berlingslemedia.dk.

Seneste Premium Se alle