Del : SMS

Nej Tak-klistermærker og Post Danmark gør ondt på medieselskab

Nej-Tak
North Medias årsregnskab for 2015 viser en nedgang i omsætningen og et minus på bundlinjen, og 2016 ser ud til at blive endnu værre. Nej tak-klistermærker på postkasserne og prisdumping fra Post Danmark nævnes som to af selskabets problemer. Foto:

North Medias årsregnskab for 2015 viser en nedgang i omsætningen og et minus på bundlinjen, og 2016 ser ud til at blive endnu værre. Nej tak-klistermærker på postkasserne og prisdumping fra Post Danmark nævnes som to af selskabets problemer.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

For under et år siden var olieprisen i frit fald. Hele verden holdt vejret og markederne skælvede af både glæde og gru. Men pludselig er der ingen, der taler om olie længere. Hør investeringsdirektør...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere