Del : SMS
Berlingske Business

Lego-bog blandt verdens mest solgte

pix-lego-book

Savner du tips og tricks i dit Lego-byggeri - inspirationsbog til klodskreationerne er lige nu i toppen af bestsellerlisten hos verdens største onlineboghandel.

Artiklen fortsætter under annoncen
Hvis du er ved at gå i sort over udsigten til en juleferie med bunker af Lego-klodser og ingen brugsanvisninger, så er der hjælp at hente. Bogen "The LEGO Ideas" giver nemlig tips og tricks til kreativt klodseri. Og det er der åbenbart mange, der efterspørger.

Bogen er nemlig lige nu en af de mest sælgende hos verdens største onlineboghandel Amazon.com. Netop nu ligger bogen på en tredjeplads, kun overgået af Steve Jobs' biografi og børnebogen "Diary of a Wimpy Kid 6: Cabin Fever".

T


"Det er da meget positivt at se, at bogen klarer sig så godt. Det viser jo, at folk gerne vil lave nye kreationer. Det er vi da rigtigt, rigtigt glade for," siger Legos kommuikationschef Charlotte Simonsen.

Bogen er et licensprodukt og ikke udgivet af Lego selv. Om bogens popularitet også er et udtryk for et kommende storartet julesalg, vil Lego endnu ikke gisne om.

"Det er svært at sige, om der er en sammenhæng. Vi vil gerne lidt længere ind i december, før vi begynder at sige noget om vores forventninger til julesalget," siger Charlotte Simonsen.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere