Del : SMS
Berlingske Business

Køb ind i SuperBest på busstoppestedet

SuperBest
Super Best butik. Foto:

SuperBest og Kraft Foods er i luften med en ny kampagne, der lader forbrugerne handle ind ved at scanne QR-koder på busskure og i annoncer.

Artiklen fortsætter under annoncen

OgilvyActivation er bureauet bag, skriver markedsforing.dk

Supermarkedskæden SuperBest vil nu have danskerne til at shoppe varer ved at scanne QR-koder med mobiltelefonen, som er placeret på busskure og i annoncer.

Dermed følger SuperBest i hælene på bl.a. den svenske supermarkedskæde ICA, der har gjort noget lignende via plakater placeret på det svenske svar på Københavns Hovedbanegård, Stockholms Central Station.

Ligesom i tilfældet ICA, så kan man ved at scanne en QR-kode ind på mobilen købe en færdigpakket kasse med varer. Herhjemme bliver varerne dog – i modsætning til den svenske model – leveret på hjemmeadressen.

Kampagne-aktiviteten er en del af en større såkaldt cross category kampagne, som OgilvyActivation har udviklet for Kraft Foods. Det sker under overskriften ”Glædelig Hverdag”, hvor en lang række af fødevarekæmpens største brands, såsom Gevalia kaffe, Marabou chokolade, Philadelphia ost og Oreo kiks, bliver promoveret.

Kampagnen rulles ud i disse dage.

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere