Del : SMS
Berlingske Business

Her er årets bedste reklamer

kims2_kampagne_business

Pension er ikke kedeligt - det er en vinder, fremgår det af årets Advertising Effectiveness Awards. Reklamen har været til eksamen, og Berlingske Business Magasin præsenterer de bedste kampagner.

Artiklen fortsætter under annoncen

For nylig blev rundt regnet 1.200 administrerende direktører rundt om på kloden spurgt, om de mente, at marketingfolkets indsats kunne ses på de forretningsmæssige resultater. Faktisk mente hele 73 procent, at det kunne den ikke.

Undersøgelsen blev foretaget af et af verdens ledende selskaber inden for måling af reklameeffekter, Fournaise Marketing Group, og svarene vakte selvsagt en vis furore blandt dem, der arbejder med reklamer og markedsføring. Konklusionen er de nok heller ikke helt enige i hos pensionsselskabet PFA.

I aftes kunne nemlig reklamebureaauet Umwelt og mediebureauet IUM modtage juryens grand prix-pris i Advertising Effectiveness Awards for årets bedste kampagne. Det er den efterhånden velkendte kampagne "Pension er kedeligt", hvor kendte og ukendte mennesker fortæller, hvorfor de foretrækker PFA som pensionsselskab. Helt kedelig har kampagnen ikke været. Præcis et år efter lanceringen af kampagnen mødtes samtlige PFA-medarbejdere og ledelse 11. maj 2012 til et stort arrangement, hvor man gjorde status over forløbet.

Se vinderne her

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere