Berlingske Business
LIVE
11:14 Tyskland: Zew-tilliden overrasker med stigning

Euroman skal - endnu en gang - have ny chefredaktør

Euroman fylder 25 år.
Kristoffer Zøllner stopper som chefredaktør på magasinet Euroman. Foto:

Kristoffer Zøllner nåede kun at sidde i chefredaktørstolen hos magasinet Euroman i lidt over et år. Siden Mads Lange stoppede i 2012 har tre forskellige siddet på posten.

Kristoffer Zøllner stopper som chefredaktør på Euroman, skriver Mediawatch.

Magasinet har oplevet hyppig udskiftning på posten - siden Mads Lange stoppede i 2012, har både Jens Vilstrup, Kasper Steenbach og Kristoffer Zølner været chefredaktører på magasinet.

I følge begge parter årsagen til skilsmissen denne gang, ​at samarbejdet ikke er gået som forventet .

»Vi er sammen med Kristoffer nået frem til en erkendelse af, at vi ikke er det rigtige match. Derfor har vi besluttet, at Euroman skal videreudvikles med en ny mand i spidsen,« lyder det i en skriftlig kommentar fra Tina Nikolaisen, magasindirektør i Egmont Publishing.

egmont

Bruddet er sket i god ro og orden og uden den store dramatik.

Kristoffer Zølner kom i september 2016 til Euroman fra Berlingskes daværende søndagsmagasin M/S. Inden da havde Kasper Steenbach sagt op i protest over, at magasinet skulle layoutes i Vietnam. Før ham sagde Jens Vilstrup op efter blot ni måneder, fordi han ville forfølge sine forfatterambitioner.

Euroman blev stiftet af brødrene Peter og Morten Linck i 1992 og har netop fejret 25-års jubilæum. Siden 2000 har Egmont udgivet magasinet.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen