Berlingske Business

Er dagens deal til at komme udenom?

GROUPON-GOOGLE/
Er dagens deal til at komme udenom? Foto:

Ugens dilemma handler om, hvordan man som virksomhed bør forholde sig til deal-sites.

Artiklen fortsætter under annoncen
Deals-konceptet har bredt sig over internettet som en steppebrand. Sweetdeal, Spotdeal, Groupon, Tipster, DealSales og Dealicious er bare nogle af de mange, der tilbyder forbrugerne halv pris på alt fra nye bryster til kroophold og massage.  

Mange virksomheder er sprunget med på bølgen og tilbyder deres produkter eller ydelser som deals. Mersalget financierer den aggressive rabat og gebyret til deal-sitet, og så er dealen vel en gevinst for både virksomhed, deal-site og forbruger? 

 Ja, ofte. Der har imidlertid også været deals, som forbrugerne ikke har kunnet indfri, når de ønskede det. Dertil er der også nogle typer af virksomheder, der aldrig er at finde på deal-sites. Måske fordi tilstedeværelsen på et deal-site påvirker brandet?  

Ugens dilemma handler om, hvordan man som virksomhed bør forholde sig til deal-sites. Er det himmel eller helvede? 

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Sponseret

Afkastene i Sampensions markedsrenteprodukt 3 i 1 Livspension har været ganske pæne og landede i 2016 på 8,4 % for en 45-årig kunde med moderat risiko. Dermed placerer Sampension sig foran mange konkurrenter på årets afkast.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen