Del : SMS

Anti-helt med gennemslagskraft

09busPartyprinsen.jpg
Party-Prinsens kiksede type har haft gevaldig positiv effekt i forsøget på hjælpe butikspersonale til at håndhæve aldergrænserne for køb af alkohol.

En alkoholkampagne med »Party-Prinsen« har nu næsten 25.000 fans på Facebook, og kampagnefilmene er blevet vist mere end 1,5 million gange på nettet. Kampagnen sætter fokus på salg af alkohol til unge i butikkerne. Uden en løftet pegefinger.

Artiklen fortsætter under annoncen

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

<p>Sune Lohse, ERP-ekspert &amp; Chief Strategy Officer</p>

Mens virksomhedernes IT-løsninger følger de samme to tendenser, hænger ERP-løsningerne i bremsen. Det er tid til en opsang.Af Sune Lohse, ERP-ekspert & Chief Strategy Officer, Abakion A/SManglende...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere