Del : SMS
Berlingske Business

Salget af køleskabe falder


Siden 2006 er der år for år blevet solgt færre køleskabe og frysere i Danmark. Den økonomiske ustabilitet og det faldende forbrug er blandt hovedforklaringerne og tendensen forventes af falde de næste fire år.

Electrolux er den dominerende aktør med en markedsandel på næsten 25 procent, med BSH Hvidevarer (Bosch og Siemens) og Whirlpool lige i hælene, mens IKEA er det hurtigst voksende brand.

Se Euromonitors analyse af markedet for køleskabe og frysere i Danmark de seneste fem år. Se forventningerne til markedet de kommende fire år.



Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen