Del : SMS
Berlingske Business

Der drikkes mere saftevand

Danskerne drikker mere saftevand. I 2011 steg salget med 1 procent til 176 millioner liter koncentreret saftevand. Salget målt i kroner steg med 3 procent grundet prisstigninger.

Rynkeby er fortsat kongen af saftevand i Danmark og er med en markedsandel på over 30 procent næsten dobbelt så store som nummer 2 og 3 -  Kavli og Beauvais tilsammen.

Se Euromonitors analyse af koncentrater i Danmark de seneste fem år. Se forventningerne til markedet de kommende fire år.

Analysen bygger på data fra virksomhederne:

Beauvais A/S, Cadiso Food A/S, Carlsberg Danmark A/S, Coop Danmark A/S, Dagrofa A/S, Kavli A/S, Kløvergaarden A/S, Lidl Danmark K/S, Rynkeby Foods A/S og SmithKline Beecham A/S.



Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen