Del : SMS
Berlingske Business

Der drikkes mere saftevand

Danskerne drikker mere saftevand. I 2011 steg salget med 1 procent til 176 millioner liter koncentreret saftevand. Salget målt i kroner steg med 3 procent grundet prisstigninger.

Rynkeby er fortsat kongen af saftevand i Danmark og er med en markedsandel på over 30 procent næsten dobbelt så store som nummer 2 og 3 -  Kavli og Beauvais tilsammen.

Se Euromonitors analyse af koncentrater i Danmark de seneste fem år. Se forventningerne til markedet de kommende fire år.

Analysen bygger på data fra virksomhederne:

Beauvais A/S, Cadiso Food A/S, Carlsberg Danmark A/S, Coop Danmark A/S, Dagrofa A/S, Kavli A/S, Kløvergaarden A/S, Lidl Danmark K/S, Rynkeby Foods A/S og SmithKline Beecham A/S.



Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere