Del : SMS

Ros skal gives med omtanke

ros med omtanke
Overskrift
»Generelt bør man rose sine medarbejdere så ofte, det er muligt, og man skal selvfølgelig ikke bare rose, fordi man skal. Ros skal være fortjent, og så skal den være ærlig og oprigtig,« mener Vibeke Skytte fra Lederne.
skytte
Overskrift
Vibeke Skytte. Foto:

Ledere skal ikke holde sig tilbage med at uddele ærlig og oprigtig ros til sine medarbejdere. Men det er vigtigt, at ros er specifik og ikke gives i flæng.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.

Brandview produceres i tæt samarbejde med Public Impact, som er Berlingske Medias content marketing bureau. Læs mere om Public Impact og Brandview eller kontakt salgschef Suzie Hove på suzh@berlingskemedia.dk.

Seneste Premium Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere