Berlingske Business
LIVE
18:00 Business Live vender tilbage torsdag

Når man gerne vil have en dyr efteruddannelse

Ragazza Pensierosa

Linda vil gerne have længere efteruddannelse, da hun drømmer om at blive direktør. Men efteruddannelsen er dyr - bør hun tilbyde chefen noget til gengæld?

Linda er leder af økonomiafdelingen i et advokatfirma. Hun er glad for sit arbejde, og hun bestræber sig på hele tiden at udvikle sig og lære nyt. Gennem de sidste 15 år har hun taget en masse efteruddannelse i form af kortere og længere kurser og undervisningsforløb.

Selvom hun er ganske tilfreds med sit job, drømmer hun om i fremtiden at blive administrerende direktør, og derfor er hun nu meget opsat på at få en MBA-uddannelse.

Men sådan en efteruddannelse er dyr, og det vel tage en stor del af firmaets samlede budget til efteruddannelse. Hun ved ikke, hvordan hun skal overbevise sin chef om at få bevilliget MBA’en. Hun tænker, at det måske vil hjælpe, hvis hun tilbyder chefen noget til gengæld.

0 Kommentarer

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen