Del : SMS
Berlingske Business

Erhvervsledere: "VL er ikke en mystisk loge"

VL2013_Business
Overskrift
VL-Døgnet 2013 har deltagelse af omtrent 600 danske erhvervsfolk, og i år foregår det i i Operaen i København. Foto:
 

Eliten i dansk erhvervsliv holder det årlige stævnemøde "VL-døgnet" - se toplederne får ud af deres VL-netværk.

Artiklen fortsætter under annoncen

Når landets erhvervsledere jævnligt mødes i deres VL-grupper, så er dagsordenen ikke at danne magtfulde loger og smide kødben til hinanden i form af lukrative bestyrelsesposter.

Det handler derimod om at udveksle erfaringer og få input til at løse problemstillinger på mange forskellige måder. Det er i hvert fald den forklaring, man får, når man spørger erhvervslederne selv.

Berlingske Business mødte nogle af topcheferne til årets VL-døgn, der netop er blevet skudt i gang i Operaen i København.

Se TV-indslaget hvor du f.eks. kan høre tidligere forsvarschef og nuværende seniorrådgiver hos Terma, Tim Sloth Jørgensen fortælle, hvordan han konkret bruger sin VL-gruppe. Hør også Jørgen Huno Rasmussen -- afgående topchef hos FL Schmidt - røbe, hvilket arrangement han ser mest frem til.

Også afgående topchef i Novozymes, Steen Riisgaard, koncerndirektør hos Chr. Hansen, Carsten Hellmann og Annette Stube, der er ansvarlig for bæredygtighed hos A.P. Møller-Mærsk, deltager i indslaget.

 

0 Kommentarer

Business blogs Alle blogs

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

<p>Henrik Olejasz Larsen</p>

Hør investeringsdirektør Henrik Olejasz fortælle hvor galt det i virkeligheden står til med Italien, og om vi er på vej mod en ny EU-krise efter nej'et ved folkeafstemningen søndag:

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere